תאגיד אביב העניק חסותו לשוק הפרחים שייערך בארבע ערים בארץ

חברת קשר פקטור פתחה במסע פרסום בהיקף 100 אלף דולר לקידום שוק הפרחים. המבקרים בשוק ייחשפו לזנים שמיוצאים בדרך כלל לחו"ל


00:00 ,02.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת קשר פקטור פתחה במסע פרסום בהיקף 100 אלף דולר לקידום שוק הפרחים. המבקרים בשוק ייחשפו לזנים שמיוצאים בדרך כלל לחו"ל
 
חברת "קשר פקטור", מפיקת שוק הפרחים של ישראל, פתחה במסע פרסום בהיקף של 100 אלף דולר לקידום השוק. שוק הפרחים של ישראל ייפתח ביום שישי הקרוב, 7 באפריל, בגן הפעמון בירושלים וייערך בהמשך בבאר שבע, תל אביב וחיפה.
 
דניאל פקטור, מנהלת "קשר פקטור", מסרה שמסע הפרסום יתמקד במגזינים יוקרתיים, עיתונות מקומית ותחנות רדיו אזוריות בערים בהן יתקיים השוק, שילוט חוצות והפצת שטח על ידי פוסטרים ופליירים.
 
תאגיד אביב, יצואן הפרחים הפרטי הגדול בישראל, העניק את חסותו לשוק. מנכ"ל אביב, דורון פיין, מסר שעל אף שהתאגיד עוסק אך ורק בייצוא פרחים ואינו פעיל בשוק המקומי, המגדלים החברים בתאגיד מוכרים פרחים גם בישראל ולכן יש להם עניין רב בקידום והגדלת צריכת הפרחים בישראל.
 
מנכ"ל תאגיד אביב ציין שלשווקי הפרחים צפויים להגיע למעלה מ-100 אלף איש והם ייחשפו לזני פרחים מיוחדים שבדרך שגרה מיוצאים לחו"ל וקשה למצוא אותם בחנויות הפרחים בישראל.
 
מזכיר איגוד מגדלי הפרחים, אברהם דניאל, מסר שהאיגוד תומך ומקדם בברכה את שוק הפרחים. ניסיון העבר הוכיח שהשווקים, למרות שהם מתקיימים באופן זמני למשך מספר שבועות, יוצרים הרגלי קנייה חדשים ותורמים להגדלת צריכת הפרחים בישראל.