שרי האוצר והתמ"ת בכנס השנתי של איגוד התעשייה הקיבוצית

מדובר באירוע המרכזי של מפעלי הקיבוצים. הכנס יוקדש לנושא התעשייה כמנוף להגשמת יעדים חברתיים ויתמקד ביחסי הגומלין בין המגזר העסקי-תעשייתי לבין החברה בישראל


00:00 ,04.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

מדובר באירוע המרכזי של מפעלי הקיבוצים. הכנס יוקדש לנושא התעשייה כמנוף להגשמת יעדים חברתיים ויתמקד ביחסי הגומלין בין המגזר העסקי-תעשייתי לבין החברה בישראל
 
הכנס השנתי של איגוד התעשייה הקיבוצית ייערך ביום חמישי, 19 באוקטובר, בקיבוץ שפיים, במעמד שר האוצר, אברהם הירשזון ושר התמ"ת, אלי ישי. הכנס יוקדש לנושא התעשייה כמנוף להגשמת יעדים חברתיים. הכנס יתמקד ביחסי הגומלין בין המגזר העסקי – תעשייתי לבין החברה בישראל.
 
הכנס השנתי של איגוד התעשייה הקיבוצית הוא האירוע המרכזי של מפעלי הקיבוצים ומשתתפים בו מאות מנהלי ויושבי ראש מפעלים, מזכירי קיבוצים, מרכזי משקים, גזברים וכן אורחים בכירים מהמגזר העסקי – כלכלי בישראל. את הכנס יפתחו יו"ר האיגוד, יונתן מלמד, מזכ"ל הקיבוץ הדתי, יאיר ריינמן ונשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש.
 
לכנס הוזמנו אורחים מתחומים שונים: ח"כ אבשלום וילן ידבר על התעשייה כמנוף חברתי, פרופ' צביקה אקשטיין, המשנה לנגיד בנק ישראל, יציג את המדיניות הכלכלית לקראת 2007, ד"ר דני בן דוד מהחוג למדיניות ציבורית באוניברסיטת תל אביב, ידבר על עדיפות לאומית וחוסן חברתי. בחלקו השני של הכנס יתארח הסופר א.ב. יהושע שידבר על הבהרת מושגי זהות.
 
במהלך הכנס יוענקו כמדי שנה תעודות הוקרה למפעלים על תרומה לקהילה. השנה החליט האיגוד להקדיש את תעודות ההוקרה למפעלים בצפון על התמודדותם עם קשיי המלחמה ושמירה על פעילות עבודה רציפה גם תחת התקפות הטילים וכן למפעלים מאזורים אחרים בארץ שסייעו למפעלי וקיבוצי הצפון בצורות שונות. במסגרת הכנס יינתן פרס על פרויקט חינוכי לעידוד חינוך טכנולוגי ושוויוני.