שרגא ברוש: ראשי הארגונים הכלכליים קוראים לחברי הכנסת לתמוך באישור התקציב

בישיבת חרום של נשיאי לשכת התאום של הארגונים הכלכליים הוחלט: שרגא ברוש: ראשי הארגונים הכלכליים קוראים לחברי הכנסת לתמוך באישור התקציב; מזהירים - הקדמת הבחירות תדרדר המצב הכלכלי, תגרום לבריחת משקיעים ולאובדן אמון המערכת הכלכלית העולמית בישראל


00:00 ,23.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בישיבת חרום של נשיאי לשכת התאום של הארגונים הכלכליים הוחלט: שרגא ברוש: ראשי הארגונים הכלכליים קוראים לחברי הכנסת לתמוך באישור התקציב; מזהירים - הקדמת הבחירות תדרדר המצב הכלכלי, תגרום לבריחת משקיעים ולאובדן אמון המערכת הכלכלית העולמית בישראל.
 
נשיאי לשכת התאום של הארגונים הכלכליים, בראשותו של שרגא ברוש, יו"ר הלשכה ונשיא התאחדות התעשיינים, קראו לחברי הכנסת לגלות אחריות לאומית, להימנע מאינטרסים צרים ואישיים ולתמוך בשבוע הבא באישור התקציב, בהצבעה במליאתהכנסת.
 
ברוש מציין, כי הקריאה באה בעקבות ישיבת חירום של ראשי הארגונים הכלכליים, שהתכנסו לדון בהשלכות על מצב המשק, במקרה והתקציב לא יאושר.
 
ברוש הוסיף, כי נשיאי לשכת התאום, הזהירו את חברי הכנסת כי הקדמת הבחירות, שתתרחש במקרה והתקציב לא יאושר, תדרדר את המצב הכלכלי, תבלום את הצמיחה והמשך התאוששות המשק הצפויים השנה, תגרום לבריחת משקיעים ישראלים וזרים ותביא לאובדן אמון המערכת הכלכלית העולמית בישראל, תוך ירידה בדרוג האשראי של ישראל.
 
יו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים מדגיש, כי ההידרדרות במצב הכלכלי במקרה של הקדמת הבחירות, תבלום את המגמה של ירידה באבטלה ותביא אף לגידול במספר המובטלים במשק.
בישיבה נכחו: שרגא ברוש, יו"ר לשכת התאום ונשיא התאחדות התעשיינים; אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; אבי אלה, נשיא התאחדות בתי-המלון; מנכ"ל התאחדות הקבלנים, יהודה (יודקה) שגב; נשיא התאחדות התעשייה והמלאכה, יהודה אלחדיף; נשיא ארגון העצמאים, זאב וינר; מנכ"ל התאחדות היהלומנים, מוטי בסר; מנכ"ל התאחדות האיכרים, שלמה רייזמן ויורם בליזובסקי, מנכ"ל התאחדות התעשיינים.