שרגא ברוש: התאחדות התעשיינים עוקבת בדאגה אחר המצב שנוצר בעקבות קריסת "קלאב מרקט"

מתריע: עשרות מפעלים קטנים ובינוניים - המספקים לרשת עלולים לקרוס; התוצאה - כשלושת אלפים עובדים יפלטו ויצטרפו למעגל האבטלה; חושש - מכדור שלג שיחריף המצב גם בתעשיות אחרות; מינה את רוני קוברובסקי לרכז ולטפל בנושא מטעם התאחדות התעשיינים


00:00 ,17.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

מתריע: עשרות מפעלים קטנים ובינוניים - המספקים לרשת עלולים לקרוס; התוצאה - כשלושת אלפים עובדים יפלטו ויצטרפו למעגל האבטלה; חושש - מכדור שלג שיחריף המצב גם בתעשיות אחרות; מינה את רוני קוברובסקי לרכז ולטפל בנושא מטעם התאחדות התעשיינים.
 
התאחדות התעשיינים עוקבת בדאגה אחר המצב שנוצר בעקבות קריסת רשת "קלאב מרקט". כך אמר שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים.
 
ברוש התריע, כי אם לא ימצא פתרון מיידי לחובות המגיעים למאות מיליוני שקלים, עלולים לקרוס עשרות מפעלים קטנים ובינוניים המשמשים ספקים לרשת. התוצאה תהיה, סגירתם של המפעלים הללו, פיטוריהם של כשלושת אלפים (3,000) עובדים והצטרפותם למעגל האבטלה. מדובר במפעלים המספקים לרשת "קלאב מרקט" מוצרי מזון – משקאות, מוצרי מאפה, שימורים, ממתקים ועוד. כמו כן, שקיות, מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה ומגבונים לחים. מוצרי נייר – נייר טואלט חתולים ואריזות מקרטון, מוצרי הלבשה ועוד.
 
ברוש הביע חשש, כי אם הבעייה לא תיפתר בהקדם, ישנה סכנה רבה שהיא תלך ותחריף ותתגלגל ככדור שלג ותפגע גם בתעשיות הנמצאות במעגל השני והשלישי.
 
נשיא התאחדות התעשיינים מינה את רוני קוברובסקי, יו"ר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים ונשיא החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה), לרכז ולטפל בנושא מטעם התאחדות התעשיינים.