שר התמ"ת בפנייה אישית לקידום העסקים בשדרות ועוטף עזה

לקראת פורים ופסח משרד התמ"ת הקים אתר באינטרנט "קונים באהבה" הכולל בתוכו 1,000 עסקים, חברות ותעשיינים מהאזור ומידע עדכני אודות מבצעים המיועדים לעודד את הרכישות משדרות והאזור


00:00 ,16.03.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

לקראת פורים ופסח משרד התמ"ת הקים אתר באינטרנט "קונים באהבה" הכולל בתוכו 1,000 עסקים, חברות ותעשיינים מהאזור ומידע עדכני אודות מבצעים המיועדים לעודד את הרכישות משדרות והאזור
 
לקראת פורים וחג הפסח ולאור המצב הביטחוני והאירועים המיוחדים באזור הדרום, פונה בימים אלה סגן רה"מ ושר התמ"ת, אלי ישי לרבבות מנהלים ויו"ר וועדי עובדים, לקידום ולעידוד הרכישות של מוצרים ושירותים מתוצרת שדרות ויישובי עוטף עזה.
 
משרד התמ"ת, יזם הקמה של מאגר מידע אודות עסקים אשר ניתן לשווקם ולפרסמם ולעודד בכך את הציבור, לרכוש ממוצריהם ומשירותיהם. בשלב ראשון הוקם מאגר מידע שכולל כיום כ-1,000 עסקים וחברות, החל מחנויות ובתי עסק, דרך בעלי מקצועות חופשיים ובעלי מלאכה  ועד ליצרנים ותעשיינים מהאזור.
 
לרשימת העסקים התווספו נתונים שיווקיים וביניהם תאור קצר על פעילות העסק, אפשרויות ליצירת קשר, קישור לאתר האינטרנט של העסק, תמונה מייצגת של העסק  וכן התאמה של העסק לענפים ראשיים ומשניים.
 
בכדי להקים את מאגר המידע אודות העסקים ומוצריהם נעשתה פנייה יזומה אל אלפי חברות ועסקים מאזור שדרות ועוטף עזה, הנתונים שנקלטו, מופו והוזנו לאתר "קונים באהבה" משדרות ועוטף עזה, אשר כולל את כל המידע אודות העסקים, המוצרים והשירותים וכן אפשרות לאתר את העסקים לפי ענפים, לפי ישובים ולפי תחומי פעילות. האתר גם כולל מידע עדכני אודות מבצעים ואירועים מיוחדים המיועדים לעודד את הרכישות משדרות והאזור.
 
מטרת האתר הינה פרסום העסקים משדרות ועוטף עזה במטרה לחזק את מודעות הציבור ולעודדו לרכוש מתוצרת שדרות והאזור.
 
החל ממחר יופעל בשדרות גם מוקד מידע ותמיכה טלפוני אשר יסייע לצרכנים שונים ולמנהלי החברות מרחבי הארץ, לאתר עסקים ולבנות סל של "משלוחי מנות" לפורים ו"חבילות שי" לעובדים ולספקים, לקראת חג הפסח.
 
לדברי סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת מר אלי ישי: אתר "קונים באהבה" הינו ציון לחיבוק ולנדבך נוסף לסיוע לעסקים באזור שדרות ועוטף עזה  וביטוי מעשי ומוחשי של הפתגם "כל ישראל ערבים זה לזה".