שר התמ"ת: בטכנולוגיות הקלינטק טמון עתידה הטכנולוגי של מדינת ישראל

בכנס שיתקיים בשבוע הבא יציגו 14 חברות חממה את הטכנולוגיות החדשניות שפיתחו בתחום הקלינטק והמים


00:00 ,08.09.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

בכנס שיתקיים בשבוע הבא יציגו 14 חברות חממה את הטכנולוגיות החדשניות שפיתחו בתחום הקלינטק והמים
 
ממנהלת החממות הטכנולוגיות במשרד התמ"ת נמסר כי לאור הגידול המשמעותי בשנים האחרונות בתחום הקלינטק ובעיקר בתחום טכנולוגיות המים הוחלט לקיים כנס בתחום.
 
בכנס שיתקיים בשבוע הבא בשפיים, במעמד שר התמ"ת, בנימין (פואד) בן-אליעזר, יציגו 14 חברות חממה את הטכנולוגיות החדשניות שפיתחו. החברות שיציגו נמנות על חברות הפורטפוליו של החממות הבאות: כנרות ונצ'רס, ל.נ. יזמות, א.ת.י, מעין ונצ'ורס, יוזמות-גרנות, מיט"ג ולאב-וואן. החברות עוסקות בעיקר במתן פתרונות בתחום המים והאנרגיה.
 
סמולר מציין כי חל גידול משמעותי בשנים האחרונות בתחום הקלינטק ובעיקר בתחום טכנולוגיות המים. סמולר מוסיף כי כיום פועלות בחממות כ-25 חברות בתחום הקלינטק, מרביתן בתחום המים והאנרגיה, ואלה מהוות כמעט 15% מסך המיזמים המפותחים בחממות. סמולר מוסיף כי העולם בכלל, והמדינה בפרט, זקוקים לפתרונות בתחום המים והאנרגיה ומסביר כי תכנית החממות היא חוד החנית של מדינת ישראל בפיתוח טכנולוגיות ייחודיות וחדשניות בתחום זה.
 
שר התמ"ת בנימין (פואד) בן-אליעזר ציין כי בטכנולוגיות הקלינטק, כמו באלה החדשניות שתוצגנה בכנס, טמון עתידה הטכנולוגי של מדינת ישראל. לפיכך, מהווה הכנס פלטפורמה מצוינת להצגת ההזדמנויות שמייצרת תכנית החממות לתעשייה הישראלית בכלל ולציבור המשקיעים והיזמים העסקיים בפרט.