שחר תורג׳מן נבחר לנשיא איגוד לשכות המסחר

שחר תורג׳מן קיבל 304 מהקולות בעוד אמיר שני שהתמודד מולו קיבל 267 מהקולות. שחר תורג׳מן, נשיא איגוד לשכות המסחר הנכנס: חברי הלשכה אמרו את דברם, הם רוצים שינוי ויקבלו שינוי״


09:29 ,10.04.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

בתום ספירת כלל הקולות של חברי לשכת המסחר ת״א והמרכז נבחר שחר תורג׳מן לנשיא איגוד לשכות המסחר עם 304 מהקולות. אמיר שני שהתמודד מולו קיבל  267 מהקולות.

 

במסגרת האסיפה הכללית ה-59 שנערכה אתמול (ג׳) במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, מאות מחברי לשכת המסחר הגיעו לאירוע הוקרה ופרידה מעו״ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר ב-22 השנים האחרונות, והצביעו בבחירות לנשיאות האיגוד.

 

שחר תורג׳מן, נשיא איגוד לשכות המסחר הנכנס: ״אני גאה בכך שנבחרתי ברוב קולות וכך גם כל חברי הנשיאות שהתמודדו בנבחרת שלי זכו בכל המקומות הראשונים. חברי הלשכה אמרו את דברם, הם רוצים שינוי ויקבלו שינוי״.

 

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר היוצא: ״ארגון המעסיקים הידוע בשמו לשכת המסחר תל אביב והמרכזהוא גוף שלמד לעבוד במשותף וביחד במיקוד של מאמצים מול מטרות מוגדרות כך שבחירת הנשיא כיום היא בעלת חשיבות ללא שום ספק. לכל אדם יש את אופיו אבל אנחנו ידענו ששני המועמדים הם בעלי יכולת וניסיון, יוביל את הלשכה בשיתוף פעולה מלא עם כל חברי הנשיאות ויושבי ראש החטיבות וימשיך בכל המאבקים שניהלנו ב20 השנים האחרונות. מברך את הנשיא החדש שנבחר ומאחל המשך שיתוף פעולה מלא כפי שהיה עד היום״.