שוק הפרחים מתרחב לארבע ערים נוספות

אחרי הצלחת שוק הפרחים בתל אביב השוק יגיע גם לירושלים, באר שבע וחיפה. הרכבים מוזיקליים ינעימו את זמן המבקרים


00:00 ,09.03.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

אחרי הצלחת שוק הפרחים בתל אביב השוק יגיע גם לירושלים, באר שבע וחיפה. הרכבים מוזיקליים ינעימו את זמן המבקרים
 
בהמשך להצלחה של "שוק הפרחים של תל אביב" ובעקבות ביקוש הרשויות העירוניות והקהל הרחב, בשנת 2006 יתקיים שוק הפרחים בארבע ערים: תל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע.
 
ביום שישי, 7 באפריל, ייפתח שוק הפרחים במקביל בגן הפעמון בירושלים ובמרכז הצעירים בעיר העתיקה בבאר שבע. השוק יתקיים בירושלים ובאר שבע במשך ארבעה ימי שישי רצופים. בחודש מאי יתקיים שוק הפרחים בדרך העיר בחיפה ובתל אביב. ארבעת שוקי הפרחים יופקו על ידי חברת "קשר פקטור" שיזמה והפיקה את "שוק הפרחים של תל אביב".
 
בשוק הפרחים משתתפים מגדלי פרחים מכל הארץ המוכרים פרחים טריים במחירים אטרקטיביים ביותר לצרכן הסופי. הודות לזמן הקצר שעובר מהקטיף ועד למכירה מצטיינים הפרחים באורך חיים ואיכות גבוהה. בדוכני פרחים ניתן יהיה למצוא זנים שונים וענפי מילוי ייחודיים אשר מיועדים בעיקר לייצוא ומגיעים לשוק הפרחים במיוחד.
 
לצד דוכני מגדלי הפרחים נמצאים דוכני חנויות הפרחים העירוניות אשר תצענה פרחים איכותיים בסידורים ובשזירות מיוחדות לאירוע, כמו כן נמכרים בשוק מוצרים משלימים כמו אגרטלים, סיכות פרחים, פרחים יבשים ואביזרי נוי אחרים.
 
במהלך שעות הפעילות של השוק יופיעו הרכבים מוזיקליים שינעימו את זמנם של המבקרים עם מוסיקת רקע כגון קלאסי, ג'אז, ווקלי ועוד. השילוב בין המוסיקה והפרחים נהוג בשווקי הפרחים הקלאסיים של אירופה. כמו כן יתקיימו לסירוגין מופעים שונים כגון תיאטרון רחוב, מופעי קפוארה, לוליינים ופנטומימה. במסגרת השוק יפעל מתחם בית קפה, בר משקאות ופינות ישיבה ומנוחה. הילדים יוזמנו להפגין את כשרונם במתחמי יצירה מיוחדים ולהתנסות בציורי עציצים, צביעה וקישוט אדניות ויצירות בכלל.