רשפ"ת ובומברדייר חתמו על הסכם מסגרת ל-10 שנים

החברות ימשיכו שיתוף פעולה בן עשר שנים בתחום רכש גומלין. מנכ"ל רשפ"ת: אנו מצפים לשיתוף תעשיות הפיתוח הישראליות במכרז הגדול שפרסמה לאחרונה רכבת ישראל


00:00 ,22.12.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברות ימשיכו שיתוף פעולה בן עשר שנים בתחום רכש גומלין. מנכ"ל רשפ"ת: אנו מצפים לשיתוף תעשיות הפיתוח הישראליות במכרז הגדול שפרסמה לאחרונה רכבת ישראל
 
חברת בומברדייר חתמה אתמול בירושלים עם הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי במשרד התמ"ת על הסכם מסגרת ל-10 שנים בנושא רכש גומלין.
 
במהלך עשר השנים האחרונות חברת בומברדייר משמשת כספק עיקרי של חברת רכבת ישראל. אספקת הקרונות לרכבת ישראל על ידי בומברדייר במהלך השנים ייצרה חוב על פי הדין לרכש גומלין בישראל של מאות מיליוני שקלים. במהלך שנים אלה, תוך חיפוש בלתי מתפשר אחר ספקים ישראליים ובשיתוף פעולה הדוק עם יו"ר הרשפ"ת, גב' בינה בר-און, ומר צבי לשם, מילאה בומברדייר אחר חובות רכש הגומלין כלפי ישראל ואף מעל ומעבר לכך.
 
בינה בר-און, מנכ"ל רשפ"ת, אמרה כי "רשפ"ת שמה דגש בשנים האחרונות על פיתוח תעשיות ישראליות כספקיות מוסמכות ליצרני רכבות בעולם, ואנו רואים התפתחות משמעותית בנושא. המכרז הגדול שפרסמה רכבת ישראל בימים אלה מהווה מנוף משמעותי ביותר לאותן תעשיות, ואנו מצפים לשיתופן באופן בולט בהצעות שיוגשו על ידי המתמודדים במכרז".
 
סטפן קרנץ, נשיא חטיבה בבומברדייר, אמר כי "חתימה על הסכם אסטרטגי בנושא רכש גומלין הינה בבחינת צעד גדול והישג חשוב לבומברדייר ומעיד מחד על האמון המלא שמקבלת בומברדייר ממדינת ישראל ומאידך על החשיבות האסטרטגית שנותנת בומברדייר העולמית לשוק הישראלי".
 
יוסי דסקל, נשיא בומברדייר ישראל אמר כי "בומברדייר הוכיחה במשך השנים כי היא עומדת במחויבויות רכש הגומלין כלפי מדינת ישראל שהסתכמו במאות מיליוני שקלים ויתרה מכך הוכיחה החברה כי היא עושה ותמשיך לעשות בעתיד מאמצים לפיתוח תעשיית רכבות ותעופה בישראל תוך שיתוף ספקים ישראלים בפרויקטים בינלאומיים של בומברדייר ברחבי העולם".
 
בומברדייר היא חברה קנדית, כאשר מטה חברת הבת "בומברדייר טרנספורטיישן" נמצא באירופה. החברה פועלת ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם והיא סיפקה במהלך השנים ברחבי העולם בהצלחה יתרה יותר ממאה אלף  קרונות וקטרים מסוגים שונים.
 
בצילום מימין: ערן כהן סמנכ"ל בומברדייר בישראל, יוסי דסקל, נציג בומברדייר בישראל, סטפן קרנץ, נשיא חטיבת התחבורה בבומברדייר, בינה בר-און, מנהלת רשפ"ת, וצבי לשם מחברת רשפ"ת.