רענן דינור - המנכ"ל החדש של משרד התעשייה המסחר והתעסוקה

רענן דינור יכנס לתפקיד מנכ"ל משרד התעשייה המסחר והתעסוקה ב-1.5.03 . דינור (51) נשוי + 3 יחליף את אמיר חייק אשר כיהן כמנכ"ל התמ"ס בשנתיים האחרונות. דינור שימש כמנכ"ל עיריית ירושלים ב-6 השנים


00:00 ,29.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
השר אולמרט : משרד התעשייה המסחר והתעסוקה מהווה כיום המשרד המרכזי לקידום הצמיחה של המשק הישראלי

רענן דינור יכנס לתפקיד מנכ"ל משרד התעשייה המסחר והתעסוקה ב-1.5.03 . דינור (51) נשוי + 3 יחליף את אמיר חייק אשר כיהן כמנכ"ל התמ"ס בשנתיים האחרונות.

דינור שימש כמנכ"ל עיריית ירושלים ב-6 השנים האחרונות, לפני כן שימש במספר תפקידים וביניהם מנכ"ל טלעד, מנהל פיתוח במערכות חינוך בע"מ, יו"ר מדור לקולנוע וטלוויזיה במועצה לתרבות ואומנות. כמו כן, שירת 13 שנים בצה"ל, השתחרר בדרגת סא"ל ובוגר חינוך וסוציולוגיה.

בטקס חילופי המנכ"לים אמר מ"מ ראש הממשלה ושר התמ"ס והתעסוקה, אהוד אולמרט, כי משרד התמ"ת הינו המשרד הממשלתי החשוב ביותר בתקופה זו בין כל משרדי הממשלה, אשר מפעיל את מנועי הצמיחה של המשק הישראלי, משרד המופקד על היצוא והגדלת התעסוקה. "הכלים המרכזיים לצמיחה במשק הישראלי נמצאים במשרד הזה והם יבואו לידי ביטוי, אני מתכוון להפוך את הכלים הללו למנגנונים דינמיים, יזמיים, משוחררים מביורקרטיות מיותרות ותורמים תרומה מכרעת להגדלה של הייצור והיצוא, וגם להגדלת התעסוק". אמר אולמרט.

עוד אמר השר אולמרט כי בכוונתו להשיג תקציבים לעידוד הייצוא, והוא ישכנע את שר האוצר ואנשי משרדו שזו הדרך להביא לעידוד הצמיחה שזוהי בסופו של דבר המטרה המרכזית של התוכנית הכלכלית.

המנכ"ל הפורש אמיר חייק, מילא בעשור האחרון מספר תפקידים במערכת משרד התמ"ס, החל מתפקיד היועץ הכלכלי לשר, מנכ"ל מכון היצוא וכלה בתפקיד מנכ"ל התמ"ס בתקופת כהונתו יזם המנכ"ל חייק הקמת קרן הזנק (SEED ), שימש כיו"ר הועדה למפעלים במצוקה, קידם את נושא הסחר האלקטרוני, ודאג לשינוי חוקים בתחומים השונים של פעילות התמ"ס.