"רכישת ישקר ע"י וורן באפט אינה סוף פסוק"

כך אמר אתמול שרגא ברוש והוסיף: ישנם עוד עשרות רבות של מפעל תעשייה אטרקטיביים למשקיעים זרים. בימים אלו משקיעים זרים נוספים מתעניינים ברכישות אחרות בתעשייה הישראלית; בשנת 2005 רכשו חברות זרות כ-15 חברות תעשייה ישראליות (כולל סטארט-אפים) בהיקף של כ-800 מליון


00:00 ,08.05.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

כך אמר אתמול שרגא ברוש והוסיף: ישנם עוד עשרות רבות של מפעל תעשייה אטרקטיביים למשקיעים זרים. בימים אלו משקיעים זרים נוספים מתעניינים ברכישות אחרות בתעשייה הישראלית; בשנת 2005 רכשו חברות זרות כ-15 חברות תעשייה ישראליות (כולל סטארט-אפים) בהיקף של כ-800 מליון דולר.
 
רכישת ישקר ע"י גדול המשקיעים הפרטיים בעולם וורן באפט אינה סוף פסוק - ישנם עוד עשרות רבות של מפעלים וחברות תעשייתיות אטרקטיביים למשקיעים זרים. כך טוען שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים.
 
נשיא התאחדות התעשיינים מציין, כי רכישת ישקר מהווה הבעת אמון במשק הישראלי בכלל ובתעשייה הישראלית בפרט. מה גם שמדובר ברכישתו הראשונה של באפט מחוץ לגבולות ארה"ב.
 
הרכישה בידי משקיע בסדר גודל כזה, מסמנת קפיצת מדרגה בהתייחסות המשקיעים הזרים לתעשייה הישראלית, אומר ברוש, זאת לאחר שקיבלו איתות משמעותי מאוד מבאפט בכל הקשור לאטרקטיביות של המשק הישראלי.
 
ברוש מגלה, כי בימים אלו משקיעים זרים נוספים מתעניינים ברכישות אחרות בתעשייה הישראלית. ברוש מציין, כי החברות האטרקטיביות הינן בתחומי ההיי-טק, המתכת והחשמל, הכימיה והתרופות, המזון, הפלסטיקה, הטקסטיל והאופנה, תעשיית האבן ועוד.
 
יצויין, כי בשנת 2005 רכשו חברות זרות כ-15 חברות תעשייה ישראליות (כולל סטארט-אפים) בהיקף של כ-800 מליון דולר - מרביתן בתחום ההיי-טק.