רון תומר נבחר לשמש כיו״ר ארגון המעסיקים הגדול בישראל

ד״ר רון תומר, המשמש גם כנשיא התאחדות התעשיינים: ״תכנית פיצוי מרכזית מסודרת היתה מונעת את גלישת המשק למצב בו הוא נמצא היום. במצב הנוכחי, נדרשת עסקת חבילה שתבנה את מנגנוני התמיכה והצמיחה לשנה הקרובה״


10:14 ,27.07.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר, נבחר פה אחד ביום חמישי האחרון לתפקיד יו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל. הנשיאות הוקמה על ידי ארגוני המעסיקים הגדולים בישראל: התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר והתאחדות חקלאי ישראל, אליהם הצטרפה לאחרונה גם לשכת רואי החשבון. ארגון העל מייצג חברות אשר מעסיקות כ-80% מהמועסקים במגזר העסקי.

 

ד״ר רון תומר: ״על רקע משבר הקורונה, ולראשונה בתולדות המשק הישראלי נוצר חיבור חזק בין שלושת הענפים המרכזיים במשק: התעשייה וההייטק, המסחר והשירותים בהובלת אוריאל לין, ענפי החקלאות בהובלת אבשלום (אבו) וילן ובליווי מקצועי של לשכת רואי החשבון בהובלת רו״ח איריס שטרק. אני מודה לחברי בארגונים על האמון. מטרת המעסיקים במציאות כיום היא ייצוב הכלכלה והחברה בישראל תוך ביסוס מדיניות תמיכה וצמיחה ברורה. אנו סבורים כי בעת הזו נדרשת עסקת חבילה בין הממשלה, המעסיקים והעובדים. עסקה כזו יכולה לבסס רגיעה במשק הישראל ולהבטיח את הצמיחה והתעסוקה בכל ענפי המשק״.