קוסטה ריקה מרחיבה את שיתוף הפעולה עם עסקים ישראלים

נציגות הסחר של קוסטה ריקה מארגנת משלחת אנשי עסקים מחברות ישראליות שיקחו חלק בפגישות אישיות עם למעלה מ-500 יצואנים מקומיים. האירוע יכלול פעילויות נטוורקינג מגוונות במגזרי החקלאות, המזון, התעשייה הקלה והשירותים. ההרשמה חינם


10:22 ,30.06.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

קוסטה ריקה, מדינה ידועה בכינויה ״גן עדן ירוק״, מזמינה חברות ישראליות בתחומי המזון, החקלאות, התעשייה הקלה והשירותים להשתתף במשלחת קניינים יוקרתית שתתקיים ב-11-12 בספטמבר 2024, בסן חוזה, קוסטה ריקה.

 

משלחת הקניינים BTM 2024 מהווה אירוע עסקי ייחודי המציע לחברות ישראליות הזדמנות יוצאת דופן ליצור קשרים עסקיים משמעותיים עם יצרנים מובילים מקוסטה ריקה. במסגרת המשלחת, תתקיימנה פגישות B2B אישיות עם למעלה מ-500 יצואנים, ירידים וירטואליים ופיזיים להצגת מוצרים, פעילויות נטוורקינג עניפות ועוד.

 

המשלחת תתמקד בחיזוק קשרי המסחר בין קוסטה ריקה לישראל במגוון רחב של תחומים, ביניהם חקלאות, מזון, תעשייה קלה ושירותים. היא שמה דגש על קידום מוצרים בני קיימא, שיפור סטנדרטי האיכות והגברת הערך המוסף באמצעות חדשנות, קיימות ושותפות אסטרטגית.

 

האירוע מאורגן על ידי PROCOMER, סוכנות קידום הסחר של קוסטה ריקה.

 

דיאנה קורדרו, מנהלת לשכת המסחר של קוסטה ריקה בישראל, ציינה כי הביקוש למוצרים ושירותים איכותיים מישראל נמצא בעלייה מתמדת, ומהווה פוטנציאל עצום עבור חברות ישראליות.

 

לדבריה, קיים מגוון רחב של הזדמנויות עסקיות וכי קוסטה ריקה מציעה שפע של אפשרויות עסקיות לחברות ישראליות במגוון רחב של תחומים. ״השתתפות במשלחת תאפשר לעסקים ישראלים לחשוף את המותג שלהם בפני קהל רחב של לקוחות פוטנציאליים ולייצור קשרים עסקיים אסטרטגיים עם שותפים מקומיים״.

 

נציין כי משתתפי המשלחת ייהנו מליווי מקצועי צמוד מצוות מומחים של PROCOMER, גוף ממשלתי לקידום יצוא מקוסטה ריקה. צוות זה יסייע בכל שלבי התהליך, החל מאיתור שותפים עסקיים ועד לביצוע עסקאות.

 

נציין כי קוסטה ריקה מובילה בחקלאות בת קיימא: רוב היצרנים בקוסטה ריקה מוסמכים תחת תקנים בינלאומיים מחמירים בתחום הקיימות, ביניהם Global G.A.P, Fair Trade ו-Rainforest Alliance. עובדה זו מבטיחה מוצרים איכותיים ושיטות ייצור ידידותיות לסביבה, תוך התאמה לטרנדים הצרכניים הגוברים בעולם.

 

נזכיר כי נתן אלאלוף, יו״ר קבוצת אלאלוף, מכהן כקונסול הכבוד של קוסטה ריקה בישראל.

 

ההשתתפות במשלחת אינה כרוכה בתשלום.

 

למעוניינים להירשם למשלחת לקוסטה ריקה:

דיאנה קורדרו

052-3232719

[email protected]

[email protected]