קבוצת Aman רוכשת את חברת ׳כידוד הנדסה׳

׳כידוד הנדסה׳ מתמחה במתן שירותי תכנון, ליווי, ניהול והטמעת פרויקטים הנדסיים בתעשייה המכאנית. החיבור עם קבוצת Aman יאפשר הרחבת היצע השירותים תוך מתן ערך הנדסי לפרויקטים בגדלים משתנים


10:35 ,06.06.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת Aman מודיעה על רכישת מלוא השליטה בחברת ההנדסה והתכנון כידוד הנדסה בע״מ מידי חברת Beyond3D‎ הציבורית. חברת כידוד עוסקת במתן שירותי תכנון, ליווי, ניהול והטמעת פרויקטים הנדסיים בתעשייה המכאנית.

 

כידוד הנדסה נחשבת למובילה בתחומי השינוע במקביל לטיפול בפעילות רחבה של ענפיי התעשייה, ההובלה הכימית-תהליכית, תעשיית הדשנים, אנרגיה, תעשיית המחצבים, תעשיית המזון, הפארמה, נמלי ים ועוד. החברה מעסיקה עשרות מהנדסים ומתכננים בעלי עשרות שנות ניסיון והתמחויות מולטידיספלנריות מגוונות, מאחוריהם עשרות רבות של פרויקטים לאומיים.

 

החיבור עם קבוצת Aman המובילה כיום במרבית ענפי ה-IT בישראל, אשר לה פעילות רחבה מאוד גם באירופה ובארה״ב, יאפשר הרחבת היצע השירותים הניתנים ללקוחות החברה, תוך מתן ערך הנדסי לפרויקטים בגדלים משתנים. החלטה עסקית לרכישה זו מגיעה מתוך ההבנה כי ישנה סינרגיה בין תחום ההנדסה לתחום התוכנה וה-IT, בתהליכים רבים ניתן לשלב מערכות טכנולוגיה ולייצר אוטומציה.

 

בכוונת הקבוצה להמשיך להפעיל את ׳כידוד הנדסה׳ כחברה בת ייעודית המתמחה בתחומה, תוך שימור הנהלתה, בראשות מנכ״ל ומייסד כידוד, רועי קניאס. לאחר הרכישה יצטרפו עובדי כידוד ומנהליה לשורותיה של קבוצת Aman, וימשיכו לפעול כיחידה עצמאית תחת הנהלתה הנוכחית של החברה.

 

סכום הרכישה לא נמסר ונחשב ללא מהותי ע״י קבוצת Aman. ניתן לציין כי בהתבסס על רכישת כידוד לפני כשנתיים ע״י חברת ביונד 3D בסכום של 9 מיליון שקלים (במזומן ומבוסס מניות), הסכום נאמד בסדר גודל דומה. 

 

בן פסטרנק, מנכ״ל ובעלים קבוצת :Aman ״אנו שמחים לקבל את ׳כידוד הנדסה׳ לשורותיה של קבוצת Aman, אנו מזהים סינרגיה רבת עוצמה בין המומחיות הטכנולוגית שלנו לבין היכולות ההנדסיות של כידוד. הצוות המוכשר של המהנדסים והיועצים בכידוד מביא מומחיות שתאפשר להגדיל את סל הפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו. יחד נציב סטנדרט חדש למצוינות הנדסית וחדשנות״.

 

רועי קניאס, מייסד ומנכ״ל כידוד הנדסה מקבוצת Aman: ״השילוב בין הנדסה ותכנון לבין עולם הIT פותח דלת רחבה לעולם של חדשנות וצמיחה ומאפשר הרחבת נתח השוק והובלה בתחום. אני בטוח שתחת המטריה של קבוצת Aman, קידוד תשגשג ותרחיב את ההשפעה על פרויקטים לאומיים ובינלאומיים״.

 

קבוצת Aman היא בין חברות ה-IT המובילות בישראל. הקבוצה מעסיקה כ-3500 עובדים בארץ ובעולם. בבעלותה 16 חברות בנות המעניקות פתרונות B2B בכל תחום טכנולוגי אפשרי - דאטה, דיגיטל, סייבר ואבטחת מידע, ניהול ידע, פיתוח, תשתיות, שרשרת אספקה, אסטרטגיות שבבים ועוד, כולל פתרונות של כוח אדם טכנולוגי במודלים של מיקור חוץ, Offshore ממספר מרכזים בעולם ועוד. החברה מעניקה שירותים לחברות המובילות במשק בארץ ובעולם.