פרס וברוש פועלים לקידום החדשנות

"אמשיך לסייע במה שיידרש בקידום התעשייה והחדשנות הישראלית. האיכות הישראלית והמקצועיות של התעשייה הישראלית הם התשובה הטובה ביותר למחרימים"


13:28 ,18.05.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיאה לשעבר של מדינת ישראל, שמעון פרס, נפגש אתמול עם נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש במרכז פרס לשלום ביפו, ודן עימו באפשרויות לשיתוף פעולה לקידום חדשנות ויזמות בקרב הדור הצעיר בישראל.

 

כמו כן השתתפו במפגש מנכ"ל התאחדות התעשיינים, יהודה (יודקה) שגב, משנה למנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ינון אלרועי, יו"ר מטה כחול לבן בהתאחדות התעשיינים, התעשיין ד"ר רון תומר ויו"ר מטה כחול לבן במרחב צפון של התאחדות התעשיינים, התעשיין ראי שנקר.

 

שמעון פרס אמר לשרגא כי "אמשיך לסייע במה שיידרש לקידום התעשייה הישראלית. התעשייה הישראלית כחול לבן היא אבן מרכזית במשק. עלינו להמשיך ולפעול להיות הטובים ביותר, חדשניים ביותר כדי להתחרות בשוק העולמי. האיכות הישראלית והמקצועיות של התעשייה הישראלית הם התשובה הטובה ביותר למחרימים".

 

שרגא ברוש הודה לפרס על פועלו ואמר לו כי "לשמחתנו מאז ומתמיד הכרת בחשיבות העצומה של חדשנות ויזמות כדרך חיים ואמצעי לקידום מדינת ישראל וכלכלתה. התעשייה הישראלית ידועה בחדשנותה, ומפעליה מהווים את 'חוד החנית' של הטכנולוגיה העולמית. עלינו לעשות כל אשר ביכולתנו בכדי למנף יכולות אלו ולשמור על מעמדנו כמדינה חדשנית ומתקדמת".

 

ד"ר רון תומר הודה גם כן לפרס על הדברים החמים שאמר על התעשייה וציין כי "המגוון הרחב של מפעלי התעשייה בישראל, החל מהתעשייה המסורתית וכל בתעשיית העילית, מהווים גשר דרכו תצעד המדינה לעבר העתיד. חיזוק התעשייה כיום באמצעות הגברת הרכש כחול לבן, יעזור לחיזוק עצמאות וכלכלת ישראל ותסייע רבות בפיתוח חדשנות שתצעיד את המדינה קדימה".