פרס התעשייה של התאחדות התעשיינים במעמד נשיא המדינה

טקס הענקת פרס התעשייה של התאחדות התעשיינים יתקיים במעמד כבוד נשיא המדינה, מר משה קצב, מ"מ ראש הממשלה, שר האוצר ושר התמ"ת, מר אהוד אולמרט, נשיא התאחדות התעשיינים, מר שרגא ברוש, שרים, חברי כנסת, ראשי הכלכלה והמשק בישראל, תעשיינים, הנהלות מפעלים ונבחרי עובד


00:00 ,20.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

טקס הענקת פרס התעשייה של התאחדות התעשיינים יתקיים במעמד כבוד נשיא המדינה, מר משה קצב, מ"מ ראש הממשלה, שר האוצר ושר  התמ"ת, מר אהוד אולמרט, נשיא התאחדות התעשיינים, מר שרגא ברוש, שרים, חברי כנסת, ראשי הכלכלה והמשק בישראל, תעשיינים, הנהלות מפעלים ונבחרי עובדיהם.
 
חבר השופטים של פרס התעשייה תשס"ו - 2005, בראשותו של מר דב לאוטמן, החליט להעניק את פרס התעשייה של התאחדות התעשיינים לתעשיינים הבאים:
 
מיכאל (מיקי) פדרמן - יו"ר מועצת המנהלים של קבוצת אלביט מערכות בע"מ – פרס ע"ש צבי (צ'רה) צור ז"ל כאות הוקרה על חזון תעשייתי שמיצב את ישראל כמעצמה בתחום הטכנולוגיה העילית. על הישגים בתחום הידע, המחקר והפיתוח, שהובילו את "אלביט מערכות" למעמד של מתמודדת שווה בין שווים, מול ענקיות עולמיות בתחום פעילותה. על עשייתו לבטחון ישראל ולחוסנה הכלכלי באמצעות ייצוא רחב-היקף.  בזכות חלקו בחינוך דור העתיד בפריפריה, בכלל - ובתחום הטכנולוגי בפרט, ועל פעילותו הציבורית העניפה בתחומי האקדמיה וקשרי החוץ של ישראל.
 
עופר גלבוע - מנהל כללי ושותף בחברות פולגת טקסטיל בע"מ ובגיר בע"מ – פרס ע"ש יוסף סגול ז"ל, כאות הערכה על ביצוע מהלכים אסטרטגיים מבריקים, שחילצו את קבוצת בגיר ופולגת טקסטיל ממשבר עמוק, והפכו את בגיר לגורם בעל מובילות רעיונית  בענף הטקסטיל העולמי. על ייזום פיתוחים מהפכניים בתחום שמרני שאין בו כביכול מקום לחידושים. בכך הוכיחו עופר וצוות הנהלת בגיר, כי יוזמה ויצירתיות מסוגלות להוביל כל ענף תעשייה לשיאים מפתיעים, וכאות הוקרה על שמירת זהותה הישראלית של בגיר ועל  האדרת שם התעשייה הישראלית בעולם.
 
יוסף ברנע - חבר אקזקוטיבה - מפעלי חמצן וארגון בע"מ, מרכז החמצן בע"מ - פרס ע"ש הילדה וד"ר ריכרד שטראוס ז"ל, כאות הוקרה על ייזום, הובלה וניהול של  קבוצת מפעלים, שקידמה את תחום הגזים התעשייתיים בישראל, מתוך חזון של  בטיחות לתעשייה, שימור הסביבה וחיסכון במשאבים לאומיים. על הטמעת מוצרים וטכנולוגיות חדשניים, התומכים בתעשיות המתקדמות בישראל, על כל גוניהן. על  יזמות ופיתוח תחומים וקווי-פעולה חדשים שהובילו לצמיחת הקבוצה בהיקפים יוצאי-דופן,ועל העלאת תפוקתה במאות אחוזים, מבלי לוותר על איכותם של המוצרים, תוך הורדת מחיריהם.
 
יצויין, כי זו השנה ה-30 שבה מעניקה התאחדות התעשיינים את פרסי התעשייה. עד היום, כולל שנה זו, העניקה התאחדות התעשיינים 151 פרסי תעשייה לתעשיינים מצטיינים.