תכנס מותגים לכדי סידרת מוצרים תחת המותג "מאסטר" בהשקעה של כ 1.2 מיליון ₪; מתעדת להעלות קמפיין פרסום שיכלול בניית דמות שתוביל את סידרת המוצרים המיועדים לשוק השיפוצים בהשקעה של כ- 3/4 מיליון דולר
חברת "פזקר" (מקבוצת פז) המוכרת כחברה הישראלית המובילה בתחום פיתוח, ייצור ושיווק חומרים ומוצרי איטום ותשתיות, מובילה בימים אלה מהלך אסטרטגי רחב היקף שעיקרו התמקדות בשוק קבלני השיפוצים והבניה הפרטיים ופיתוח שורה של מוצרי מדף לשוק זה.
לצורך כך החלה החברה במהלך בו יושקעו כ 1.2 מיליון ₪ שעיקרו כינוס מותגים קיימים בצד מוצרים חדשים לכדי סידרת מוצרים ייעודיים תחת המותג "מאסטר". סידרת המוצרים הראשונה תכלול 5 מוצרים ביניהם "מאסטר גג" לאיטום גגות, "מאסטר פלקס" איטום לחדרים רטובים (מקלחות), "מאסטר קול" לאיטום ובידוד טרמי משולב, "מאסטר קיר" לאיטום קירות ו"מאסטר מג'יק".
אלי שחף מנכ"ל "פזקר" מסר כי, הירידה החדה בהתחלות בניה חדשות והגידול החד בשוק השיפוצים בישראל הביאו את החברה לבצע את המהלך כאשר במהלך 2006 תוסיף "פזקר" למגוון המוצרים בקטגוריית ה"מאסטר" עוד מספר מוצרים חדשים. החברה הודיעה כי היא מתעתדת להעלות קמפיין פרסומי (באמצעות משרד אדלר חומסקי) אשר יכלול בין השאר ייצור דמות שתוביל את הסדרה בהשקעה משוערת של כ 1/2 מיליון דולר.
"פזקר" תתמקד בשוק השיפוצים
תכנס מותגים לכדי סידרת מוצרים תחת המותג "מאסטר" בהשקעה של כ 1.2 מיליון ₪; מתעדת להעלות קמפיין פרסום שיכלול בניית דמות שתוביל את סידרת המוצרים המיועדים לשוק השיפוצים בהשקעה של כ- 3/4 מיליון דולר
00:00 ,20.11.2005
עשוי לעניין אותך
מערכת בקרה ממוחשבת לגילוי מוקדם של שפעת העופות
לין: העלאת שכר המינימום ל- 1000 דולר תוסיף כ- 50 אלף מובטלים
האטה משמעותית בקצב צמיחת תפוקת התעשייה
"גמל" תשקיע כ 1.2 מיליון ₪ בתוכניות מו"פ לפיתוח מוצרים חדשים
לין: הגיעה העת לחסל לחלוטין את האפליה בין שכירים לבין בני זוג עצמאים העובדים באותו עסק
גידול של 50% ביבולי הגזר של ישובי חבל מעון בנגב המערבי