פגישת עבודה ראשונה בין שרת הכלכלה ויו״ר המעסיקים

פגישת עבודה ראשונה בין שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי ויו״ר המעסיקים ד״ר רון תומר: ״נפעל ביחד להחזרת המשק לעבר פסים של צמיחה ושגשוג״


13:33 ,28.06.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

שרת הכלכלה והתעשייה החדשה, אורנה ברביבאי נפגשה אתמול (א׳) לראשונה מאז כניסתה ללשכה, עם יו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים ונשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר.

 

תומר וברביבאי שוחחו על הצורך לקדם שורה של נושאים החיוניים לשיקום הכלכלה הישראלית לאחר משבר הקורונה והחזרתה לעבר פסים של צמיחה ושגשוג, בהם קידום ההשקעות בתעשייה הישראלית, העדפת תוצרת הארץ, שיקום שוק העבודה ויצירת מקומות עבודה חדשים- בפרט בפריפריה, קידום החינוך הטכנולוגי, לפעול להגדלת פריון העבודה, צמצום הרגולציה ועוד.

 

תומר ציין בפני ברביבאי כי ״התעשייה היא הקטר של המשק הישראלי״, וכי קידום התעשייה יעזור להוציא את ישראל מהמשבר הכלכלי אליו נקלעה.

 

יו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים ונשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר: ״המשק הישראלי נמצא בתקופה מאתגרת, אחרי שחווינו את אחד המשברים הגדולים שידעה מדינת ישראל מאז הקמתה. עכשיו זוהי האחריות שלנו לעשות כל אשר ביכולתנו בכדי להחזיר את המשק למסלול של צמיחה ושגשוג. אני בטוח כי באמצעות שיתוף פעולה עם השרה, שהביעה בפגישתנו נכונות אמיתית לפעול לקידום הכלכלה הישראלית, נוכל לצאת ביחד מהמשבר ולנווט את המשק הישראלי למקום טוב יותר. עלינו לזכור כי התעשייה היא הקטר של המשק הישראלי, ובאמצעות השקעה בתעשייה והעלאת פריון העבודה, נוכל ליצור מקומות עבודה חדשים במשק, לקדם חדשנות מחקר ופיתוח ולהגדיל את היצוא הישראלי לחו״ל״.