עם ישראל רכש לרגל חג שבועות גבינות ב-38 מיליון שקל

מהתאחדות התעשיינים נמסר כי ערב החג חל גידול של כ-30% בצריכת גבינות רכות לעומת חודש רגיל. המחלבות השיקו יותר מ-25 מוצרים לקראת החג


00:00 ,05.06.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

מהתאחדות התעשיינים נמסר כי ערב החג חל גידול של כ-30% בצריכת גבינות רכות לעומת חודש רגיל. המחלבות השיקו יותר מ-25 מוצרים לקראת החג
 
התאחדות התעשיינים ציינה, כי השנה ערב החג חל גידול של כ-30% בצריכת גבינות רכות לעומת חודש רגיל.
 
מסקר שערך לאחרונה איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים עולה כי שיעור הנאמנות של הצרכנים ליצרן / לחברה בתחום מוצרי החלב, הינה מהגבוהות ביותר ועומדת על 74%.
 
כן עולה כי חשיבות הרכיבים התזונתיים גבוהה במיוחד בקניית מוצרי חלב לסוגיהם - 33% נוהגים לבדוק את הרכיבים במוצרים אלה.
 
עוד עולה כי 28% ממשקי הבית נוהגים לקנות מוצרי חלב דלי קלוריות, 4% נוהגים לקנות חלב וגבינות אורגניים.
 
התאחדות התעשיינים מציינת, כי ההשקעות בענף הגבינות הסתכמו השנה בכ-50 מיליוני שקלים. מדובר בעיקר בציוד, טכנולוגיות ופיתוח מוצרים חדשים.
 
כן נמסר מהתאחדות התעשיינים כי המחלבות השיקו השנה יותר מ-30 מוצרים חדשים לקראת החג, ביניהם: עוגת כנפה מיוחדת לחג, עוגת טרימיסו, גבינת שמנת 5% רוקפור וגבינת שמנת 5% אגוזים, נפוליאון טוסקנה, קרם פרש, שמנת לבישול 10%, גבינה עם אוכמניות, פתיתים מיוחדים לפיצה, סדרת גבינות קשות מיוחדות - פקורינו, צ'דר, רוקפור גלעד, בולגרית במלח ים טבעי, סימפוניה עם עגבניות קלויות 5%, בנוסף הושקו מגוון יוגורטים.