עלייה של 4.9% בסך מכירות רשתות השיווק

הנתונים בחישוב שנתי על פי מכירות רשתות השיווק בחודשים ינואר-מרס 2006. זאת בהמשך לעלייה של 6.2% בחודשים אוקטובר-דצמבר 2005


00:00 ,27.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

הנתונים בחישוב שנתי על פי מכירות רשתות השיווק בחודשים ינואר-מרס 2006. זאת בהמשך לעלייה של 6.2% בחודשים אוקטובר-דצמבר 2005
 
על פי נתוני המגמה, בשלושת החודשים ינואר-מרס 2006 נרשמה עלייה, במחירים קבועים, של 4.9% בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, בהמשך לעלייה של 6.2% בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2005.
 
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה על פי נתוני המגמה עלייה, במחירים קבועים, של 3.6% בחישוב שנתי בשלושת החודשים ינואר-מרץ 2006, לאחר יציבות בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2005.
 
הנתונים, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית. נתונים אלה מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם אינדיקטור נוסף.