הנתונים בחישוב שנתי על פי מכירות רשתות השיווק בחודשים ינואר-מרס 2006. זאת בהמשך לעלייה של 6.2% בחודשים אוקטובר-דצמבר 2005
על פי נתוני המגמה, בשלושת החודשים ינואר-מרס 2006 נרשמה עלייה, במחירים קבועים, של 4.9% בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, בהמשך לעלייה של 6.2% בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2005.
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה על פי נתוני המגמה עלייה, במחירים קבועים, של 3.6% בחישוב שנתי בשלושת החודשים ינואר-מרץ 2006, לאחר יציבות בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2005.
הנתונים, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית. נתונים אלה מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם אינדיקטור נוסף.
עלייה של 4.9% בסך מכירות רשתות השיווק
הנתונים בחישוב שנתי על פי מכירות רשתות השיווק בחודשים ינואר-מרס 2006. זאת בהמשך לעלייה של 6.2% בחודשים אוקטובר-דצמבר 2005
00:00 ,27.04.2006
עשוי לעניין אותך
ועדת תנופה אישרה 13 תוכניות קדם מו"פ בסך של כ-1.3 מיליון ₪
לשכות המסחר: מכירות דגלים לקראת יום העצמאות בשווי 4 מיליון ש"ח
סקר התאחדות התעשיינים: 67% מהמפעלים אינם מרוצים משירותי הרשויות המקומיות
התעשיינים ייפגשו עם הח"כים החדשים
אושרה הקמת 7 חברות חממה בהיקף מענקים כולל של 12 מיליון ₪
ארגון מגדלי הפירות מצטרף למאבק סוחרי השוק הסיטוני בת"א נגד סגירת השוק