עובדי רשות המסים תורמים חבילות לחיילים בחזית ולתושבי הצפון

חיילי צה"ל בחזית הצפונית ותושבי קו העימות זוכים למבול של מילים חמות, דברי מתיקה ומצרכים חיוניים מאת עובדי רשות המסים מהיחידות ברחבי הארץ


00:00 ,17.08.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חיילי צה"ל בחזית הצפונית ותושבי קו העימות זוכים למבול של מילים חמות, דברי מתיקה ומצרכים חיוניים מאת עובדי רשות המסים מהיחידות ברחבי הארץ
 
עובדי משרד מע"מ חדרה שלחו ליחידת צנחנים 32 חבילות שי הכוללות פריטים אישיים ודברי היגיינה לחייל. העובדים איתרו יחידת צנחנים, בה משרת עובד הרשות, תיאמו עם היחידה העורפית של היחידה הלוחמת ושלחו חבילות שי עם ברכות חמות לחזרתם של החיילים לחיק משפחותיהם בבריאות שלמה. תרומתם הצנועה של העובדים לחיילים מצטרפת ליוזמה הברוכה של הרשות ומזדהות במטרות הלחימה של עם ישראל.
עובדי רשות המסים בנתניה (מס הכנסה, מע"מ, מסמ"ק), תרמו תרומה כפולה. הם ארגנו חבילות שי לחיילים הנלחמים בחזית הצפון ובנוסף נטלו חלק במבצע התרמת דם שנערך במשרדי נתניה על ידי מד"א. עובדי המשרדים, בתיאום עם קצינת שלישות בפיקוד צפון, ארגנו כ-50 חבילות שי שכללו מוצרי היגיינה ודברי מתיקה. החבילות נשלחו ישירות לחיילים השוהים במוצבים בצירוף ברכת עובדי רשות המסים בנתניה, לחזרתם הביתה בשלום.
 
גם ועדת האיכות והמצוינות במשרד מס קנייה ומע"מ תל אביב ארגנה משלוח של חבילות לחיילים בחזית. עובדי המשרד יצרו קשר עם מפקד סיירת אגוז וקיבלו ממנו רשימת מוצרים מועדפים. בהתאם לכך נקנו מוצרים חיוניים ואורגנו 42 חבילות שי ו-5 קומקומים חשמליים. במימון הקנייה לקחו חלק גם עובדי מע"מ פתח תקוה.
 
עובדי מטה רשות המסים (מס הכנסה) תרמו מתקציב "סל משאבים" של המשרד סכום של 30,000 ₪ למשפחות בצפון, שבתיהן נהרסו מירי הקטיושות. נציגי המשרד יצרו קשר וביררו עם המשפחות למה הם זקוקים ורכשו בהתאם לצרכם פרטי לבוש לילדים, טיטולים, מטרנה לתינוקות ודברי מאכל. עובדי המשרד מביעים תקווה כי תרומה זו תעזור, ולו במעט, למשפחות שנותרו חסרות כל.
 
עובדי משרד השומה תל אביב הושיטו אף הם את ידם לעזרה. הם יצרו קשר עם ארגון "ישראל ביחד מנצחת" שהקים מטה חירום אזרחי לתמיכה בתושבי קווי העימות. הארגון עוסק בתמיכה במשפחות בנושאים מגוונים. בשיחה עם נציגת הארגון הובהר למה הם נזקקים במיוחד ועובדי המשרד נרתמו למשימה ותרמו 1,800 ₪ שיועדו לרכישת מאווררים, צעצועים וערכות הפעלה לילדים.
 
עובדי מכס יפו החליטו לשלוח חבילות לחיילים בחזית הצפון. ועד העובדים במשרד יצר קשר עם פיקוד צפון. בפנייה לפיקוד צפון נעשה בירור מהם המוצרים להם זקוקים החיילים, כמו כן נוצר באמצעות פיקוד צפון קשר עם חיילי חטיבת הצנחנים להם הגיעו התרומות. מאות אריזות שי בצירוף ברכות אישיות מצאו את דרכן הבוקר לחיילי חטיבת הצנחנים. בחבילות מוצרי היגיינה בשווי אלפי שקלים.