עובדי רשות המסים מתגייסים למען חיילי צה"ל בדרום

העובדים נרתמים למאמץ המלחמתי ולהעלאת מורל החיילים ומתגייסים בתרומות של כלי רחצה, חטיפים, הלבשה תחתונה ואף סיוע ברכישת מוצרים של עסקים מהדרום


00:00 ,18.01.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

העובדים נרתמים למאמץ המלחמתי ולהעלאת מורל החיילים ומתגייסים בתרומות של כלי רחצה, חטיפים, הלבשה תחתונה ואף סיוע ברכישת מוצרים של עסקים מהדרום
 
בשעה שעובדי מס רכוש מטפלים בנזקי הנפילות ביישובי הדרום, חבריהם, עובדי רשות המסים, נרתמו אף הם למאמץ המלחמתי ולהעלאת המורל של החיילים הלוחמים בחזית הדרומית.
 
להלן מקצת מהפעילויות של עובדי רשות המסים למען החיילים:
 
עובדי משרד השומה אילת הגו רעיון יצירתי והכינו כ-2,000 כרטיסי ברכה, על צדו האחד של הכרטיס הוטבעה תפילת הדרך ועל צדו השני פסוק מספר ישעיה (מ"ג, 2) "כי תעבור במים אתך אני ובנהרות לא ישטפוך כי תלך במו-אש לא תכוה ולהבה לא תבער בך".
 
עובדי מכס מרכז רכשו מוצרים באלפי שקלים ביריד שנערך בנמל ת"א שהציג את מרכולתם של תושבי הדרום. המוצרים שנרכשו נארזו בחבילות שי ונשלחו לחיילי צה"ל. 
 
עובדי משרד מכס, מע"מ ואס"ח אילת שלחו 24 חבילות שי לחיילי יחידה 101 של הצנחנים, החבילות הכילו דברי מתיקה, חטיפים, מרקים להכנה מהירה, סבונים ומגבונים לחים.
 
עובדי משרד השומה ת"א 3 שלחו 80 חבילות שי לחיילים, כאשר כל חבילה כללה כובע, צעיף, כפפות, גרביים, תיק רחצה עם מוצרי היגיינה, חטיפים ודברי מתיקה.
 
עובדי משרד השומה ירושלים 1 רכשו לחיילים 50 ערכות של הלבשה תחתונה (גרביים, תחתונים, גופיות) בעלות של 1,500 שקל.
 
עובדי משרד השומה כפר סבא שלחו לחיילי חטיבת חרוב וסיירת גולני 3 קרטונים של ערכות הלבשה תחתונה (גרביים, תחתונים, גופיות).
 
מדוברות רשות המסים נמסר כי עובדי הרשות, ככלל אזרחי המדינה, מחזקים את ידיהם של חיילנו ומתפללים לשובם הביתה בריאים ושלמים.