סקר איגוד הריהוט בהתאחדות התעשיינים: מערכת ישיבה סלונית היא מוצר הריהוט הפופלארי ביותר
מסקר איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים מתברר כי מערכת ישיבה סלונית היא מוצר הריהוט הפופלארי ביותר - 19% ממשקי הבית בישראל רכשו מערכת כזו בשנה האחרונה; במקום השני - ארון לחדר הורים (14%) ובמקום השלישי - מיטה לחדר הורים (13%)
00:00 ,06.12.2004
מסקר איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים מתברר כי מערכת ישיבה סלונית היא מוצר הריהוט הפופלארי ביותר - 19% ממשקי הבית בישראל רכשו מערכת כזו בשנה האחרונה; במקום השני - ארון לחדר הורים (14%) ובמקום השלישי - מיטה לחדר הורים (13%).
מערכת ישיבה סלונית היא מוצר הריהוט הפופולארי ביותר בישראל. 19% ממשקי הבית בארץ, רכשו פריט זה בשנת 2004 - 17% מהמגזר היהודי ו-37% ממשקי הבית מהמגזר הערבי. לפני 3 שנים (בשנת 2001) 24% מהמגזר היהודי ו-38% מהמגזר הערבי רכשו פריט זה. כך עולה מסקר של איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים, שנערך לאחרונה בקרב מדגם מייצג של 1,300 משקי בית בישראל.
מאיר בר-אל, מנהל איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים, וסמנכ"ל ההתאחדות, שמסר על כך ציין, כי מהסקר שנערך ע"י מכון גאוקרטוגרפיה עבור איגוד תעשיות הריהוט מתברר, כי במקום השני בפופולאריות - ארון לחדר הורים - 14% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה בשנת 2004 - 14% מהמגזר היהודי ו-13% מהמגזר הערבי. בשנת 2001 - 14% מהמגזר היהודי ו-10% מהמגזר הערבי רכשו פריט זה; במקום השלישי בפופולאריות של מוצרי ריהוט - מיטה להורים - 14% ממשקי הבית בישראל, רכשו פריט זה השנה - 13% מהמגזר היהודי ו-21% מהמגזר הערבי. בשנת 2001 - 18% מהמגזר היהודי - ו-18% מהמגזר הערבי רכשו פריט זה; במקום הרביעי בפופולאריות - פינת אוכל - 13% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה בשנת 2004 - 14% מהמגזר היהודי ו-13% מהמגזר הערבי. לפני 3 שנים (בשנת 2001) - 16% מהמגזר היהודי ו-14% מהמגזר הערבי רכשו פריט זה; במקום החמישי בפופולאריות - מזנון - 12% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה בשנת 2004 - 12% מהמגזר היהודי ו-11% מהמגזר הערבי. בשנת 2001 - 12% מהמגזר היהודי ו-8% מהמגזר הערבי רכשו פריט זה. במקום השישי בפופולאריות - שולחן סלון - 10% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה בשנת 2004 - 10% מהמגזר היהודי
8% מהמגזר הערבי. בשנת 2001 - 16% מהמגזר היהודי ו-9% מהמגזר הערבי רכשו פריט זה. במקום השביעי בפופולאריות - מיטות לילדים - 9% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה השנה - 8.9% מהמגזר היהודי ו-14% מהמגזר הערבי. בשנת 2001 - 16% מהמגזר היהודי ו-18% מהמגזר הערבי רכשו פריט זה. במקום בשמיני בפופולאריות - ארון בחדר ילדים - 9% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה בשנת 2004 - 9% מהמגזר היהודי ו-10% מהמגזר הערבי. לפני כ-3 שנים (בשנת 2001) 8% מהמגזר היהודי ו-8% מהמגזר הערבי פריט זה. במקום התשיעי בפופולאריות - כיסאות - 8.5% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה השנה - 9% מהמגזר היהודי ו-2% מהמגזר הערבי. במקום העשירי בפופולאריות - שידה לחדר שינה - 5.5% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה בשנת 2004.
בר-אל ציין, כי בהשוואה למצב ששרר לפני 3 שנים בשנת 2001, מתברר מהסקר, כי חלה ירידה בסה"כ פריטי הריהוט שקנו בממוצע הן במגזר היהודי והן במגזר הערבי. מ-1.9 פריטים ב-2001, ל-1.6 פריטי ריהוט בשנת 2004. כן חלה ירידה, כאמור, בשיעור הקונים כל אחד מפריטי הריהוט.
מנהל איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים מדגיש, כי אמנם חלה ירידה בקניית פריטי ריהוט, אך הצרכן הישראלי מוציא יותר על פריט אחד של ריהוט מבעבר, במילים אחרות: הצרכן הישראלי מעדיף להשקיע את כספו על מוצר איכותי.
מערכת ישיבה סלונית היא מוצר הריהוט הפופולארי ביותר בישראל. 19% ממשקי הבית בארץ, רכשו פריט זה בשנת 2004 - 17% מהמגזר היהודי ו-37% ממשקי הבית מהמגזר הערבי. לפני 3 שנים (בשנת 2001) 24% מהמגזר היהודי ו-38% מהמגזר הערבי רכשו פריט זה. כך עולה מסקר של איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים, שנערך לאחרונה בקרב מדגם מייצג של 1,300 משקי בית בישראל.
מאיר בר-אל, מנהל איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים, וסמנכ"ל ההתאחדות, שמסר על כך ציין, כי מהסקר שנערך ע"י מכון גאוקרטוגרפיה עבור איגוד תעשיות הריהוט מתברר, כי במקום השני בפופולאריות - ארון לחדר הורים - 14% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה בשנת 2004 - 14% מהמגזר היהודי ו-13% מהמגזר הערבי. בשנת 2001 - 14% מהמגזר היהודי ו-10% מהמגזר הערבי רכשו פריט זה; במקום השלישי בפופולאריות של מוצרי ריהוט - מיטה להורים - 14% ממשקי הבית בישראל, רכשו פריט זה השנה - 13% מהמגזר היהודי ו-21% מהמגזר הערבי. בשנת 2001 - 18% מהמגזר היהודי - ו-18% מהמגזר הערבי רכשו פריט זה; במקום הרביעי בפופולאריות - פינת אוכל - 13% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה בשנת 2004 - 14% מהמגזר היהודי ו-13% מהמגזר הערבי. לפני 3 שנים (בשנת 2001) - 16% מהמגזר היהודי ו-14% מהמגזר הערבי רכשו פריט זה; במקום החמישי בפופולאריות - מזנון - 12% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה בשנת 2004 - 12% מהמגזר היהודי ו-11% מהמגזר הערבי. בשנת 2001 - 12% מהמגזר היהודי ו-8% מהמגזר הערבי רכשו פריט זה. במקום השישי בפופולאריות - שולחן סלון - 10% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה בשנת 2004 - 10% מהמגזר היהודי
8% מהמגזר הערבי. בשנת 2001 - 16% מהמגזר היהודי ו-9% מהמגזר הערבי רכשו פריט זה. במקום השביעי בפופולאריות - מיטות לילדים - 9% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה השנה - 8.9% מהמגזר היהודי ו-14% מהמגזר הערבי. בשנת 2001 - 16% מהמגזר היהודי ו-18% מהמגזר הערבי רכשו פריט זה. במקום בשמיני בפופולאריות - ארון בחדר ילדים - 9% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה בשנת 2004 - 9% מהמגזר היהודי ו-10% מהמגזר הערבי. לפני כ-3 שנים (בשנת 2001) 8% מהמגזר היהודי ו-8% מהמגזר הערבי פריט זה. במקום התשיעי בפופולאריות - כיסאות - 8.5% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה השנה - 9% מהמגזר היהודי ו-2% מהמגזר הערבי. במקום העשירי בפופולאריות - שידה לחדר שינה - 5.5% ממשקי הבית בישראל רכשו פריט זה בשנת 2004.
בר-אל ציין, כי בהשוואה למצב ששרר לפני 3 שנים בשנת 2001, מתברר מהסקר, כי חלה ירידה בסה"כ פריטי הריהוט שקנו בממוצע הן במגזר היהודי והן במגזר הערבי. מ-1.9 פריטים ב-2001, ל-1.6 פריטי ריהוט בשנת 2004. כן חלה ירידה, כאמור, בשיעור הקונים כל אחד מפריטי הריהוט.
מנהל איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים מדגיש, כי אמנם חלה ירידה בקניית פריטי ריהוט, אך הצרכן הישראלי מוציא יותר על פריט אחד של ריהוט מבעבר, במילים אחרות: הצרכן הישראלי מעדיף להשקיע את כספו על מוצר איכותי.
עשוי לעניין אותך
אולמרט ומושל מדינת מרילנד בארה"ב חתמו על הסכם להקמת קרן דו לאומית לתמיכה במחקר ופיתוח תעשייתי
כ-2,950 עובדים נקלטו השנה בתעשיית המתכת והחשמל - לאחר 6 שנים רצופות של פיטורים
צבי ימיני חוגג, השמחה של דן פרופר מהולה בעצב
טירה בעקבות אי אישור התקציב בכנסת: הפקרות המערכת הפוליטית תפגע קשות בכלכלה ובמשק
אולמרט בכנס מו"פ 2004: יש לבטל את קיצוץ בתקציב 2005 של המדען הראשי ולהציב אותו על 1.3 מיליארד ש"ח
משרד התמ"ת יקיים יום עיון בנושא הצגת מחירים