"סייפן" חנכה מפעל חדש בארצות הברית בהשקעה של כ 12 מיליון דולר

חברת "סייפן" (בבעלות קיבוץ סעד בדרום) העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק יריעות פוליאוליפינים מתכווצות (שרינק) המיועדות לאריזת קשת רחבה של מוצרים לרבות מוצרי מזון (לחברה אישורי FDA למוצר הבא במגע ישיר עם מוצרי מזון) חונכת בימים אלה מפעל חדש בארצות הברית אשר הוקם


00:00 ,14.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

המפעל יתמקד בפיתוח מוצרים מתוחכמים לתעשיית המזון העולמית
 
חברת "סייפן" (בבעלות קיבוץ סעד בדרום) העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק יריעות פוליאוליפינים מתכווצות (שרינק) המיועדות לאריזת קשת רחבה של מוצרים לרבות מוצרי מזון (לחברה אישורי FDA למוצר הבא במגע ישיר עם מוצרי מזון) חונכת בימים אלה מפעל חדש בארצות הברית אשר הוקם בהשקעה של כ 12 מיליון דולר.
 
מתניה רפל, מנכ"ל סייפן, מסר כי המפעל החדש אשר הוקם בצפון קרולינה פועל על פי ידע של החברה והוא בבעלות מלאה של "סייפן ישראל". לדבריו המפעל החדש יתמקד בעיקר בפיתוח וייצור מוצרי אריזה מתקדמים לתחומי המזון, תרופות ומכשור אלקטרוני. בכוונת החברה לבצע במהלך 2007 השקעה נוספת במפעל לצורך הקמת קו יצור נוסף מתוך 4 קווי יצור המתוכננים לקום על פי התוכניות של החברה עד שנת 2010.
 
בעקבות הקמת המפעל החדש בארצות הברית הרחיבה "סייפן" את מחלקת המו"פ וגייסה מהנדסי מוצר ופיתוח נוספים. לדבריו של מנכ"ל החברה "סייפן" משקיעה מידי שנה כ 7% מהכנסותיה לצורך מחקר ופיתוח.