סגן שר התמ"ת פתח את מושב כנס לפיתוח עסקים בין ישראל לפולין

סגן השר רצון נאם בכנס לפיתוח עסקים בין ישראל לפולין ואמר כי: "ישראל רואה בפולין שותפת סחר חשובה ומשרד התמ"ת סימן את פולין כאחד היעדים האסטרטגיים החשובים לשנים הקרובות. משרד התמ"ת יחד עם הגופים הכלכליים המובילים בעידוד סחר-החוץ


00:00 ,24.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
סגן השר רצון נאם בכנס לפיתוח עסקים בין ישראל לפולין ואמר כי: "ישראל רואה בפולין שותפת סחר חשובה ומשרד התמ"ת סימן את פולין כאחד היעדים האסטרטגיים החשובים לשנים הקרובות. משרד התמ"ת יחד עם הגופים הכלכליים המובילים בעידוד סחר-החוץ, החליט על הגברת הפעילות השיווקית מול פולין "

בין המשתתפים בכנס שנערך היום , 24.06.2003, בשרתון ת"א, נכחו שגריר פולין, מר קוזלובסקי, נציגי הממשלה הפולנית, מנכ"ל מכון הייצוא, יחיאל אסיה ויו"ר לשכת המסחר ישראל-פולין, מר לווינסקי ומנהלת מינהל סחר חוץ בתמ"ת, גב' רונית קן.

סגן השר רצון בירך את העם הפולני על הצטרפותם לאיחוד האירופי, באומרו : " לפני כשבועיים הביע העם הפולני את תמיכתו החד-משמעית בדבר הצטרפותה של פולין לאיחוד האירופי ובכך, העמיד את פולין במקום הראוי לה על הבימה האירופית. אנו בישראל מברכים את ידידינו מפולין על הישג מרשים זה, אשר מצטרף לשורה ארוכה של הישגים משמעותיים, ובכללם הצטרפות פולין כחברה בברית הצפון אטלנטית (נאט"ו) "

סגן השר ציין את היחסים החמים השוררים בין המדינות, הן במישור הדיפלומטי- מדיני והן במישור הכלכלי-עסקי, וכי הוא מאמין כי יחסים אלו יוסיפו להתחזק גם במהלך השנים הבאות.
ההצטרפות של פולין לאיחוד האירופי חובקת בתוכה מגוון הזדמנויות לשיתוף פעולה פורה בין שתי המדינות. החברות הישראליות מתחייבות לקשר ארוך טווח עם המשק הפולני, והעדות לכך הנה רמת ההשקעות המסתכמת בלמעלה מ-1 מיליארד דולר.

ישראל רואה בפולין שותפת סחר חשובה ומשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה סימן את פולין כאחד היעדים האסטרטגיים החשובים לשנים הקרובות. כפועל יוצא מהכרזה זו, משרדנו, יחד עם הגופים הכלכליים המובילים בעידוד סחר-החוץ, החליט על הגברת הפעילות השיווקית מול פולין.