לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון ערכה השבוע בחיפה את כנס השיווק השנתי השלישי.
בכנס, בהנחיית דוברת הלשכה חביבה רוגר, נטלו חלק נציגים למעלה מ-160 חברות, ארגונים ועסקים.
ראש עיריית חיפה יונה יהב דיווח לאורחים על בניית 39 בתי מלון ברחבי העיר וקרא לאנשי העסקים להתארגן מבעוד מועד כדי לקדם את ענף התיירות העירונית מהארץ ומחו"ל.
נשיא הלשכה ד"ר גד שפר הצביע על ההאטה במשק ועל התחזיות הכלכליות הפסימיות, לאור המצב השורר באירופה, המשפיעות גם על הכלכלה הישראלית. לדבריו, "על העסקים לגלות יצירתיות וליצור בידול מול המתחרים".
ה"טרנדולוגית" (מומחית לטרנדים) עידית נאמן הרצתה על שיווק באינטרנט באמצעות תוכן והסבירה על טכניקת התוכן של "סיפור סיפורים" ועל האפקט הוויראלי בעולם הפרסום.
סמנכ"ל השיווק של Total Media אודי ברקאי הסביר על המעבר מפרסום של מונולוג לפרסום דיגיטלי, היוצר דיאלוג עם הצרכן, ושושי גל-פוגלמן הרצתה על אמנות ה-small talk לצורך רישות חברתי ועסקי.