נלי לשם מונתה למנהלת תחום טכנולוגיה בחברת AVIV AMCG

במסגרת תפקידה לשם תהיה אמונה על הרחבה והעמקה של פעילות הייעוץ הטכנולוגי שמציעה הקבוצה, ואף תקים פעילות חדשה שתסייע לחברות בתכנון והוצאה לפועל של אסטרטגיות טכנולוגיות מורכבות במטרה לקדם את הצמיחה העסקית שלהן


09:29 ,10.05.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

נלי לשם (39) מונתה למנהלת תחום טכנולוגיה בחברת AVIV AMCG מבית מטריקס. במסגרת תפקידה תהיה אמונה על הרחבה והעמקה של פעילות הייעוץ הטכנולוגי שמציעה קבוצת AVIV AMCG לקהל לקוחותיה. כמו כן, לשם תקים פעילות חדשה שתסייע לחברות בתכנון והוצאה לפועל של אסטרטגיות טכנולוגיות מורכבות במטרה לקדם את הצמיחה העסקית שלהן. בין תחומי פעילותה תלווה לשם הקמת יחידות ופעילויות טכנולוגיות עבור ארגונים ותנהל עבורם פרויקטים טכנולוגים חדשניים כפועל יוצא של היעדים העסקיים שלהם, תוך אבחון חסמים תפעוליים וטכנולוגיים ותכנון מפת דרכים טכנולוגית, בהתאמה אישית לצורך ולבשלות החברה.

 

בתפקידיה הקודמים הייתה לשם ראש מחלקת IT ואבטחת מידע בחברת NeuroDerm, דירקטור מוצר בינה מלאכותית ב-Halo Digital ויועצת ניהולית בכירה ב-Polpharma. יש לה תואר שני בניהול טכנולוגיה מהמכון הטכנולוגי בחולון ותואר במדעים (B.Sc) בתחום כימיה תרופתית מאוניברסיטת בר אילן.

 

דקלה מור, סמנכ״ל ייעוץ ניהולי ב-AVIV AMCG, התייחסה למינוי: ״הצטרפותה של נלי לפעילות הייעוץ שלנו מרחיבה ומעמיקה את התמיכה הטכנולוגית שאנו מספקים ללקוחותינו. נלי מביאה איתה יכולת יוצאת דופן של ראייה טכנולוגית אסטרטגית ארוכת טווח, עם חיבור מלא ליעדים העסקיים של כל חברה. אין לי ספק שערך החדשנות הטכנולוגית של נלי, בשילוב פעילות הייעוץ הקלאסית של אביב, יובילו את הלקוחות שלנו לפריצת גבולות״.

 

קבוצת הייעוץ והניהול AVIV AMCG מנהלת פרויקטים ,מייעצת ומלווה חברות מובילות במשק, משרדי ממשלה, רשויות ויזמים בקידום צמיחה עסקית. 35 שנות ניסיון בשוק הישראלי והתמחות בייעוץ, תכנון, ניהול פרויקטים וסביבה כתחומי ליבה ממקמים את AVIV AMCG בראש חברות ההנדסה וניהול הפרויקטים בארץ. הקבוצה מונה 450 עובדים וכוללת 5 חברות בנות. הקבוצה היא חברת בת של מטריקס, חברת טכנולוגיות המידע המובילה בישראל, ומשמשת כזרוע הייעוץ וההנדסה שלה.