משרד התעשייה והמסחר משנה את שיטת בחירת הזוכים בפרסי "יצואן מצטיין"

בהנחיית שרת התעשייה והמסחר, דליה איציק, משנה משרד התעשייה והמסחר את שיטת בחירת הזוכים בפרסי "יצואן מצטיין" אשר מחולקים מידי שנה ע"י נשיא המדינה ושר התעשייה והמסחר. בנוסף יינתן פרס "מפעל חיים" על תרומה משמעותית ליצוא לאורך זמן ולמיצוב שמה של התעשייה הישראל


00:00 ,09.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
השנה גם פרס חדש - "מפעל חיים" שינתן על תרומה משמעותית ליצוא לאורך זמן

בהנחיית שרת התעשייה והמסחר, דליה איציק, משנה משרד התעשייה והמסחר את שיטת בחירת הזוכים בפרסי "יצואן מצטיין" אשר מחולקים מידי שנה ע"י נשיא המדינה ושר התעשייה והמסחר. בנוסף יינתן פרס "מפעל חיים" על תרומה משמעותית ליצוא לאורך זמן ולמיצוב שמה של התעשייה הישראלית בשווקים בחו"ל.

ועדת הבחירה תורכב מנציגי משרד התמ"ס, מכון היצוא, התאחדות התעשיינים ונציג איגוד התעשייה הקיבוצית.

מנהלי מינהלים במשרד התמ"ס, מנהלי חטיבות במכון היצוא והאגף לסחר חוץ בהתאחדות התעשיינים, ישמשו כממליצים ויביאו בפני ועדת הבחירה את מועמדיהם ליצואנים מצטיינים ופרס מפעל חיים ליצוא בהתאם לאמות המידה שנקבעו בהוראות מנכ"ל.

שרת התעשייה והמסחר, דליה איציק: "אני רואה את תפקידי כשרה בממשלה ושרת התעשייה והמסחר לתבוע כל העת לשרת את החבורה הטובה והמוכשרת של אנשי היצוא במדינת ישראל, ובכך לשרת את הכלכלה הישראלית לקראת עתיד טוב יותר".

עוד הוסיפה השרה כי הועדה תתייחס בבחירתה בעיקר לתחומי הצטיינות הקשורים בתרומה לקהילה, חדשנות בגישה שיווקית, פעולה יוצאת דופן בהחדרת מוצר חדש לשוק ותרומה לאיכות הסביבה, זאת, בנוסף לסף יצוא שיעמוד על 3 מיליון דולר לשנת 2001.

"בעתות משבר נדרשים בתחום המדיני והביטחוני מנהיגים אשר יחלצו את המדינה ממנו. המנהיגות הזו נדרשת באותה מידה גם בתחום הכלכלי ואין לי ספק כי אלו אשר יזכו בפרסי היצוא נמנים על הקבוצה המובילה שבה", אמרה השרה איציק.

הטקס ייערך השנה במשכן נשיא המדינה בדצמבר 2002.