משרד התמ"ת נערך לגיבוש תוכנית אסטרטגית המציבה את "תעשיית המים" כענף מוביל בתעשייה

ההזדמנות העסקית בתחום "תעשיית המים" בעולם, בהיקף של מעל ל- 250 מיליארד דולר, כניסת הענקים כג'נרל אלקטריק וסימנס לתחום, התמקדותן של ממשלות בעולם כסינגפור וכהולנד במשק המים כיעד לאומי והביקוש הגובר למים שפירים זמינים ברחבי העולם, מהווים תמריץ עבור משרד הת


00:00 ,22.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

ההזדמנות העסקית בתחום "תעשיית המים" בעולם, בהיקף של מעל ל- 250 מיליארד דולר, כניסת הענקים כג'נרל אלקטריק וסימנס לתחום, התמקדותן  של  ממשלות בעולם כסינגפור וכהולנד במשק המים כיעד לאומי והביקוש הגובר למים שפירים זמינים ברחבי העולם, מהווים תמריץ עבור משרד התמ"ת לבחון תוכנית אסטרטגית לקידום "תעשיית המים" בישראל כענף מוביל בתעשייה - כך אמר היום רענן דינור מנכ"ל משרד התמ"ת בסיור באתרי חברת "מקורות".
 
הנהלת התמ"ת על כל יחידותיה  מסיירת היום במתקני "מקורות", במטרה לעמוד על הייחוד העולמי של חברת "מקורות", כפלטפורמה עיקרית להנעת התעשייה ישראלית בתחום המים.
 
יו"ר חברת "מקורות", בוקי אורן, ציין כי במסגרת מימוש המטרה האסטרטגית של המשך ייעול  "מקורות", ע"י הצבתה בחזית הטכנולוגית העולמית, הקימה "מקורות" את מיזם WaTech.
 
מיזם WaTech מציע להשתמש ב"מקורות", שהינה מחברות המים המתקדמות בעולם,כפלטפורמה לפיתוח טכנולוגיות מים חדשות. הסיוע שמציעה "מקורות" ליזמים ומשקיעים כולל: הגדרת צרכים ברורה לחוסרים טכנולוגים, אפשרות שימוש במתקני "מקורות" כאתרי ניסוי, מוכנות למתן מחויבות לרכש במידה והפיתוח עונה על הציפיות ואפשרות שימוש בהטמעה מוצלחת ב"מקורות" כבסיס להרחבת המכירות בעולם.
 
לדברי אורן, "פרויקטים שייווצרו כתוצאה משיתוף הפעולה עם משרד התמ"ת עשויים להניב רווחים למדינת ישראל". כמו כן הוא הוסיף כי "הניסיון המצטבר של חברת "מקורות" בהתמודדות עם אתגרי משק המים הישראלי, הידע והמקצועיות של ההון האנושי וההערכה המקצועית לה היא זוכה בתעשיית המים העולמית, הם הבסיס להצלחת מיזם  WaTech והחברה".