משרד הכלכלה: זה הזמן לשופינג כחול-לבן

מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה ממשיך, זו השנה השביעית, בשיתוף פעולה עם גוגל ישראל, שנועד לעודד את הציבור לרכוש מיצרנים ישראליים במהלך אירוע הקניות ShoppingIL by Google


13:55 ,05.11.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

אירוע המכירות ShoppingIL שנערך ביוזמת גוגל ייפתח השנה בסימן קניות מתוצרת מקומית ״כחול-לבן״, ובמהלכו הוקם זו הפעם הראשונה, מתחם ייעודי ליצרנים ישראלים בעלי תו מיוצר בישראל  באתר ״קונים כחול לבן״ של משרד הכלכלה והתעשייה.

 

אירוע הקניות המקוונות הגדול בישראל, ShoppingIL by Google, המציע 48 שעות של הטבות ומבצעים מיוחדים, יתקיים השנה ב-6-7 בנובמבר. מאז היווסדו ב-2014, הפך ShoppingIL לשם נרדף לחוויית קניות ייחודית של פעם בשנה, שחוגגת ומקדמת את המסחר המקוון בישראל, מאפשרת לאלפי עסקים קטנים להגדיל את קהל הלקוחות והיקף המכירות שלהם ולישראלים רבים, ליהנות מהנחות בלעדיות על המוצרים האהובים עליהם. השנה צפויים להשתתף ב-ShoppingIL כ-3,000 עסקים מקומיים, ולמעלה מחצי מיליון צרכנים ישראלים. 
 

מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה מזמין את ציבור הצרכנים לבקר במתחם כחול-לבן שנמצא באתר ״קונים כחול-לבן״, ובדומה לשנים עברו ליהנות מהנחות בלעדיות על המוצרים האהובים על הצרכן הישראלי ממגוון תחומים, אופנה, ריהוט לבית ולגן, מטבח ומזון, תכשיטים, טיפוח ויופי, טבע ופארמה ופנאי, ולסייע ליצרנים ישראלים.

 

באירועי השנים הקודמות היה מתחם כחול לבן בין ארבע הקטגוריות הנצפות ביותר, ומעל 70% מבעלי העסקים דיווחו כי הפלטפורמה תרמה לעלייה במספר המכירות באתר. לדברי המארגנים, השנה ישתתפו כ-250 עסקים מקומיים במתחם כחול-לבן.


נורית צור רבינו, ראש מערך תעשייה במשרד הכלכלה והתעשייה: ״אני מזמינה את הציבור הישראלי לבקר במתחם באתר ׳קונים כחול-לבן׳, לתמוך בתעשייה המקומית ולחזק את הכלכלה על ידי רכישת מוצרים המיוצרים כאן, בישראל. השנה, במיוחד, יש לנו אחריות לעמוד לצד העסקים המקומיים - ובפרט עסקים מאזורי הצפון והעוטף, שנמצאים בחזית ההתמודדות וממשיכים לפעול ולייצר גם בזמנים מאתגרים אלו. בעידן הנוכחי, מחובתנו לקדם כלכלה מקומית חזקה, תעשייה חדשנית ותחרותית, ולתמוך בעסקים הישראליים בכל מקום בו הם נמצאים״.

 

לכניסה למתחם כחול לבן- אתרים המוכרים מוצרים מתוצרת הארץ, בעלי תו ״מיוצר בישראל"