משפחה תוציא בממוצע כ-200 שקל בתקופת החגים על מוצרי טיפוח

הערכה: מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יסתכמו בכ-330 מיליוני שקלים - גידול של 15%. גידול של כ-5% במכירות מוצרי הקוסמטיקה מתוצרת כחול-לבן


00:00 ,18.09.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

הערכה: מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יסתכמו בכ-330 מיליוני שקלים - גידול של 15%. גידול של כ-5% במכירות מוצרי הקוסמטיקה מתוצרת כחול-לבן
 
משפחה תוציא בממוצע כ-200 שקל בתקופת החגים על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור - גידול של 10% לעומת החגים בתשס"ז. מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יגדלו ב-15% לעומת תקופת החגים בתשס"ז ויסתכמו בכ-330 מיליוני שקלים. כך מסר ליאור לוי, יו"ר ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל ביסקול.
 
לוי מעריך כי מכירות מוצרי הקוסמטיקה מתוצרת כחול-לבן בלבד יגדלו בתקופת החגים בכ-5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ויסתכמו בכ-56 מיליון שקל. זאת בשל המבצעים האטרקטיביים במיוחד של חברות הקוסמטיקה.
 
לוי ציין כי 70% מסך המכירות השנתיות של הבשמים היוקרתיים וכ-30% ממכירות התמרוקים מתבצעים בתקופות החגים, פסח וראש השנה. המכירות השנתיות של הקוסמטיקה מסתכמות בכ-2.5 מיליארד שקל.