הערכה: מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יסתכמו בכ-330 מיליוני שקלים - גידול של 15%. גידול של כ-5% במכירות מוצרי הקוסמטיקה מתוצרת כחול-לבן
משפחה תוציא בממוצע כ-200 שקל בתקופת החגים על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור - גידול של 10% לעומת החגים בתשס"ז. מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יגדלו ב-15% לעומת תקופת החגים בתשס"ז ויסתכמו בכ-330 מיליוני שקלים. כך מסר ליאור לוי, יו"ר ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל ביסקול.
לוי מעריך כי מכירות מוצרי הקוסמטיקה מתוצרת כחול-לבן בלבד יגדלו בתקופת החגים בכ-5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ויסתכמו בכ-56 מיליון שקל. זאת בשל המבצעים האטרקטיביים במיוחד של חברות הקוסמטיקה.
לוי ציין כי 70% מסך המכירות השנתיות של הבשמים היוקרתיים וכ-30% ממכירות התמרוקים מתבצעים בתקופות החגים, פסח וראש השנה. המכירות השנתיות של הקוסמטיקה מסתכמות בכ-2.5 מיליארד שקל.
משפחה תוציא בממוצע כ-200 שקל בתקופת החגים על מוצרי טיפוח
הערכה: מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יסתכמו בכ-330 מיליוני שקלים - גידול של 15%. גידול של כ-5% במכירות מוצרי הקוסמטיקה מתוצרת כחול-לבן
00:00 ,18.09.2007
עשוי לעניין אותך
מכירות הרהיטים בחגים יסתכמו בכ-1.9 מיליארד שקל
מגדלי פירות הגישו תלונה למבקר המדינה בבקשה לחקור את מועצת הצמחים
לין: 7,783 עסקים חדשים נוספו למגזר המסחר והשירותים בשנת 2006
58% מהתעשיינים הצעירים נוהגים לשלוח חבילות שי ללקוחותיהם לקראת החגים
14% ממפעלי התעשייה יוציאו את עובדיהם לחופשה מרוכזת בתקופת החגים
ראשי חברות המים הגדולות בעולם יגיעו לישראל לרגל כנס ווטק