משה קפלינסקי נבחר ליו"ר ועדת התובלה של התאחדות התעשיינים

עד לאחרונה כיהן קפלינסקי, לשעבר סגן הרמטכ"ל, כמנכ"ל חברת בטר פלייס. כיום הוא מכהן כמנכ"ל חברת נשר


00:00 ,19.05.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל חברת נשר, אלוף (מיל') משה קפלינסקי, נבחר לתפקיד יו"ר ועדת התובלה של התאחדות התעשיינים ויחליף את צבי פלדה, שפורש לאחר שנים ארוכות בתפקיד.

במסגרת תפקידו יהיה קפלינסקי אחראי לקידום האינטרסים של התעשייה בתחום התובלה האווירית, הימית והיבשתית ויכהן כחבר בנשיאות התאחדות התעשיינים.

קפלינסקי כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל חברת בטר פלייס. הוא הגיע לעולם העסקי אחרי קריירה ארוכה בצה"ל, שם כיהן, בין השאר כסגן הרמטכ"ל.

קפלינסקי: "הנני שמח לעמוד בראש ועדת התובלה של ההתאחדות, נושא חשוב מאין כמותו לתעשייה הישראלית. תובלה מוצלחת - באוויר, בים וביבשה - הנה המפתח להצלחתה של התעשייה בישראל. תפקיד זה נושא עימו אתגרים רבים, בפרט

בתחום התובלה הימית, בשל עיצומים חוזרים ונשנים בנמלים. אנו בהתאחדות מחויבים לפעול לשינוי מציאות זו ומציאת פתרונות שיצרו תובלה טובה ויעילה יותר למען התעשייה".

פלדה הינו מהתעשיינים הוותיקים והמעוטרים בישראל, שקיבל השנה את אות יקיר התעשייה. בשנת 1981 הוא זכה בפרס התעשייה בשל יוזמתו ועבודתו להקמת מרכזי ייצור בבתי הסוהר במדינת ישראל. כמו כן, פלדה הוא חתן פרס היצוא לשנת 1974, כיצואן מצטיין, שהצליח לצמוח בהיקפי היצוא.