מפעלי חבל מעון מרחיבים את מותג האיכות של תפוחי האדמה "דוד משה" לגזר

מפעלי חבל מעון, משווקי ויצואני תפוחי האדמה הגדולים בישראל, מרחיבים את מותג האיכות של תפוחי האדמה "דוד משה" לגזר. צעד זה הינו חלק מהמהלך האסטרטגי של הרחבת המותג, הקיים בשוק כבר ארבע שנים, לסוגי ירקות נוספים. בכוונת מפעלי חבל מעון לשווק בשנה הראשונה תחת המו


00:00 ,28.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

מפעלי חבל מעון, משווקי ויצואני תפוחי האדמה הגדולים בישראל, מרחיבים את מותג האיכות של תפוחי האדמה "דוד משה" לגזר. צעד זה הינו חלק מהמהלך האסטרטגי של הרחבת המותג, הקיים בשוק כבר ארבע שנים, לסוגי ירקות נוספים. בכוונת מפעלי חבל מעון לשווק בשנה הראשונה תחת המותג "דוד משה" כ-2000 טון גזר, וזאת בנוסף לכ-6000 טון תפוחי אדמה ממותגים.
 
מנכ"ל מפעלי חבל מעון, צבי (השי) רובין, מסר שהמפעלים ביצעו מספר מהלכים על מנת לענות על דרישות הצרכנים ולבדל את גזר "דוד משה" ממוצרים אחרים המצויים בשווקים. הגזר עובר במפעל תהליך של שטיפה והברשה. גזר "דוד משה" נמכר באריזות של 1 ק"ג כיוון שזהו המשקל המועדף על ידי הצרכנים. תכולת השקיות אחידה הן מבחינת האורך והן מבחינת הקוטר של הגזר והשקיות שקופות, על מנת שהצרכנים יוכלו לראות מה הם קונים.
 
עם השקתו הנהיג "דוד משה" סטנדרטים חדשים בשיווק תפוחי האדמה ברמה שטרם היתה בארץ. שקיות תפוחי האדמה נארזות על פי משפחות הזנים השונות ובהתאם לשימושים בתכולתם: מילוי ואפיה (שקית בצבע צהוב), בישול ומרק (שקית ירוקה) וטיגון וצ'יפס (שקית אדומה). לשיטה זו יתרון גדול לצרכנים מאחר והיא מאפשרת לבחור את תפוחי האדמה המתאימים לשימוש שהם מבקשים לעשות בו, מתוך חמישים הזנים הגדלים בחבל מעון.