מעבדת בקטוכם פתחה סניף שרות בצפון הארץ

באמצעות סניף השרות בעפולה ניתן יהיה להזמין את כל מגוון בדיקות המעבדה שבקטוכם מבצעת ובהם: בדיקות איכות של מים, שפכים ושפכי תעשיה, איתור שאריות חומרי הדברה בפירות ובירקות, בדיקת המצאות חידקים במזון איתור מרכיבים אלרגנים במזון, בדיקת המצאות מזהמים בקרקע ועוד


00:00 ,27.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

הסניף הצפוני הסמוך לעפולה יספק שרות בדיקות מעבדה למפעלי תעשיה, חקלאים, קיבוצים וגופים נוספים באזור הצפון
 
מעבדת בקטוכם בנס ציונה, המתמחה בבדיקות של מוצרי מזון מעובדים, תוצרת חקלאית, מים, קרקע ומוצרים תעשיתיים, פתחה סניף שרות בצפון הארץ במושב בלפוריה בעמק יזרעאל, סמוך לעפולה. הסניף יעניק שרות ללקוחות של המעבדה בתחומי החקלאות, התעשיה ואיכות הסביבה בצפון הארץ, יקל על ביצוע הבדיקות ובמקרים רבים אף יזרז את מתן התשובות.
 
באמצעות סניף השרות בעפולה ניתן יהיה להזמין את כל מגוון בדיקות המעבדה שבקטוכם מבצעת ובהם: בדיקות איכות של מים, שפכים ושפכי תעשיה, איתור שאריות חומרי הדברה בפירות ובירקות, בדיקת המצאות חידקים במזון איתור מרכיבים אלרגנים במזון, בדיקת המצאות מזהמים בקרקע ועוד.
 
שי יוסף, מנהל השיווק של מעבדת בקטוכם, אמר שבעקבות פתיחת הסניף הצפוני הופכת בקטוכם למעבדה עם פריסה כלל ארצית: סניף באילת המשרת את אילת והערבה בניהולו של שמעון פחימה, המעבדה המרכזית בנס ציונה המשרתת את מרכז הארץ וצפון הנגב והסניף החדש בעפולה, בניהולו של רן ויזנגרין.
 
ד"ר יצחק סקלסקי, מנכ"ל מעבדת בקטוכם, ציין שפתיחת סניף השרות היתה מחויבת המציאות בעקבות הגידול בביקוש לשרותי הדיגום ובדיקות השטח ובמטרה להפוך אותן לזמינות יותר עבור מגוון לקוחותיה בצפון הארץ.
 
מעבדת בקטוכם מוסמכת לביצוע בדיקות על ידי משרדי החקלאות והבריאות והרשות להסמכת מעבדות.