מסייעים ללוחמים ולתושבי הדרום

בין החברות שמתגייסות למען החיילים ותושבי הדרום נזכיר את סוויספורט, ג'ט אייר אקספרס, אל על וחברת מלם תים


00:00 ,07.01.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

בין החברות שמתגייסות למען החיילים ותושבי הדרום נזכיר את סוויספורט, ג'ט אייר אקספרס, אל על וחברת מלם תים
 
חברות אזרחיות מתגייסות בימים אלה לטובת חיילי צה"ל ותושבי הדרום הנמצאים במצב של מלחמה למעלה משבוע ימים וסופגים פגיעות של רקטות וטילים.
 
חברת ג'ט אייר אקספרס בשיתוף עם חברת סוויספורט שולחות לאלפי אנשים מקרב לקוחותיהם ומכריהם מיילים הקוראים להם להירתם למאבק ולעשות משהו טוב למען רווחת חיילי צה"ל המסכנים את חייהם בלחימה בדרום.
 
המייל, תחת הכותרת "אזרחי מדינת ישראל – צו 8 מוסרי", קורא להרים תרומה לחיילים ולשלוח להם, באמצעות האגודה למען החייל, לבנים, מוצרי היגיינה, מגבות, בגדים חמים דוגמת: כובעים חמים, גרבי צמר, גופיות, גטקס וכדומה.
 
חבילות השי ירוכזו על ידי האגודה למען החייל באמצעות סוויספורט וג'ט אייר אקספרס בטל': 6222022 (קידומת 03) איש הקשר אייל שטפל.
 
אזרחים או חברות המעוניינים לתרום תרומות כספיות יש לפנות ליגאל / אורית באגודה למען החייל בטל' 072-2702247/8.
 
גם קבוצת מלם-תים נרתמת לסייע לחיילים הלוחמים ברצועת עזה ולעובדי החברה המתגוררים בדרום. במסגרת הסיוע נקראו עובדי החברה לסייע לעובדי הקבוצה תושבי הדרום ולארחם בביתם. בנוסף, אספו עובדי החברה ציוד וחטיפים עבור החיילים הלוחמים ונציג מטעם מלם-תים ביקר את החיילים.
 
את התיאום מול כל הגורמים ביצע דודו גלבוע, אחראי על קשר עם החיילים מטעם הוועד למען החייל ועל הקשר עם האזרחים מטעם עמותת חממה בשיתוף עיריית מודיעין.
 
אתמול ביקר דן גולדין, ראש צוות פיתוח מחטיבת הפרויקטים בחברה, את החיילים באימון צנחנים בשטח פינוי נפגעים בסמוך לגבול ובפיקוד דרום. דן העביר לחיילים חבילות שנאספו כתרומה מעובדי הקבוצה שכללו ממתקים, חטיפים וביגוד חם.
 
גם חברת אל על נרתמה לפניית האגודה למען החייל ויצאה אמש בפרסום למאות אלפי חברי מועדון הנוסע המתמיד הקורא להם לתרום נקודות מועדון שישמשו להטסתם לחו"ל של לוחמי צה"ל המשתתפים במבצע "עופרת יצוקה" בסיום המבצע. המדובר בלוחמים המוגדרים כחיילים בודדים שמשפחתם מתגוררת או שוהה בחו"ל.
 
אל על התחייבה בפני חברי המועדון להכפיל את כמות הנקודות שיתרמו על מנת להגדיל כמה שיותר את מספר הלוחמים שייהנו מהתרומה.
 
כבר בשעות הראשונות לפרסום המבצע התגייסו מאות חברי מועדון ותרמו עשרות אלפי נקודות המאפשרות, יחד עם הכפלת הכמות על ידי אל על, את הטסתם לחו"ל של כ-100 לוחמים.
 
חיים רומנו, מנכ"ל אל על: "אל על כחברה לאומית מתגייסת למען מטרות לאומיות וחברתיות גם בימי שגרה, על אחת כמה וכמה בימי חירום. בפעילות הנוכחית אנו רוצים להוקיר ולהיטיב עם החיילים השותפים ללחימה בטרור מעזה. כחברה שמאות מעובדיה גויסו בשבוע האחרון לכוחות המילואים ושרבים מעובדיה מתגוררים באזורים הנתונים להתקפות טרור, אנו רואים זכות להוסיף עוד נדבך לתרומתנו ועל כן נרתמנו לפניית האגודה למען החייל לביצוע המבצע הנוכחי. אני מביע את תקוותי שכל הלוחמים ישובו לביתם בשלום ויזכו לטוס במטוסי אל על לחו"ל ולבקר את משפחותיהם."
 
יו"ר האגודה למען החייל, מר אביגדור קהלני: "אנו מצדיעים לחיילים הבודדים, אשר עזבו משפחה ובית חם ומסכנים את חייהם בהגנה על ישראל. האגודה למען החייל מחבקת את החיילים הבודדים בשגרה ובפרט בעיתות מלחמה".