מכירות מוצרי הטיפוח התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יסתכמו בכ-250 מיליוני שקלים

יהודה בראון: משפחה תוציא בממוצע כ-165 שקל בתקופת החגים על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור - 15% יותר מאשתקד; מעריך - מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יסתכמו בכ-250 מיליוני שקלים - גידול של 10% - 15%


00:00 ,13.09.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
יהודה בראון: משפחה תוציא בממוצע כ-165 שקל בתקופת החגים על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור - 15% יותר מאשתקד; מעריך - מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יסתכמו בכ-250 מיליוני שקלים - גידול של 10% - 15%.

משפחה תוציא בממוצע כ-165 שקל בתקופת החגים על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור - 15% יותר מאשתקד. מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יגדלו בכ-10% - 15%, לעומת תקופת החג אשתקד ויסתכמו בכ-250 מיליוני שקלים. כך מסר יהודה בראון, יו"ר ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל אינטרקוסמא.

בראון גילה, כי מכירות מוצרי הקוסמטיקה מתוצרת כחול-לבן בלבד יגדלו בתקופת החגים בכ-10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ויסתכמו בכ-44 מיליון שקל. זאת בשל המבצעים האטרקטיביים במיוחד של חברות הקוסמטיקה והאווירה של היציאה מהמיתון, המעודדת את הצרכן "להתפנק", לצאת ולרכוש מוצרי קוסמטיקה לחג.

בראון ציין, כי 70% מסך המכירות השנתיות של הבשמים היוקרתיים וכ-30% ממכירות התמרוקים מתבצעים בתקופות החגים, פסח וראש השנה. המכירות השנתיות של הקוסמטיקה. מסתכמות בכ- 850 מיליוני שקלים.