מכון היצוא: שבוע בתחום המכשור הרפואי ובריאות דיגיטלית

מאות בכירים ממרכזים רפואיים, סוכנים ומפיצים וגורמים בכירים נוספים מרחבי העולם יגיעו לישראל להיפגש עם חברות ישראליות אשר יציגו את הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום המכשור הרפואי והבריאות הדיגיטלית


13:14 ,07.06.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

מכון היצוא, בשיתוף עם מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה וביחד עם משרד הבריאות ורשות החדשנות, יקיים בחודש יוני את שבוע MEDinISRAEL 2023. מאות בכירים ממרכזים רפואיים, סוכנים ומפיצים וגורמים בכירים נוספים מרחבי העולם יגיעו לישראל להיפגש עם חברות ישראליות אשר יציגו את הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום המכשור הרפואי והבריאות הדיגיטלית. שבוע MEDinISRAEL 2023 בתחום המכשור הרפואי ובריאות דיגיטלית יתקיים בין התאריכים 12-15/6 בהשתתפות 50 חברות ישראליות.  

 

ממכון היצוא נמסר כי ״שוק המכשור הרפואי העולמי מגלגל מאות מיליארדי דולרים מדי שנה, והוא אחד השווקים הדינמיים והצומחים ביותר בשנים האחרונות. בהתאם לכך, היצוא בענף מדעי החיים נמצא בעלייה מתמדת, ממנה נהנות חברות מכשור רפואי ישראליות – הידועות בעולם במוצרים החדשניים והאיכותיים שלהן. לישראל יתרון גדול בתחום, כאחת המדינות הראשונות שאימצו את המחשוב הרפואי, וצברו בו ניסיון נרחב״.

 

כ-1,200 חברות הפועלות בתעשיית מדעי החיים בישראל, בתחומי המכשור הרפואי, הביו-פארמה, המחשוב הרפואי והשירותים, מספקות מענה טכנולוגי לאתגרי מערכות הבריאות העולמיות ומובילות את עולם הרפואה במעבר מטופלים מבתי חולים לטיפול ורפואה קהילתית וביתית, אבחון מוקדם ורפואה מונעת, יישום מערכות מחשוב לטיפול במחלות כרוניות ולמתן שירותי בריאות באזורים מרוחקים.

 

האירוע ייפתח בערב גאלה ב-12/6 בתל אביב, כאשר למחרת יתקיים במלון קרלטון היום המרכזי של האירוע אשר יכלול תצוגה של כ-50 חברות ישראליות בתחום המכשור הרפואי והבריאות הדיגיטלית כמו גם מפגשי B2B מתואמים מראש וכן סמינר מקצועי ושולחנות עגולים. 

 

איילת נחמיאס-ורבין, יו״ר מכון היצוא: ״גם בשווקים מאתגרים, סקטור הבריאות מפגין יציבות וצמיחה. מכון היצוא, בשיתוף מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, ביחד עם משרדי הבריאות והחוץ ורשות החדשנות יקיים זאת הפעם השביעית את שבוע MEDinISRAEL בתחום הבריאות הדיגיטלית והמכשור הרפואי, המבטיח את החשיפה של חברות טכנולוגיה ישראלית לכל מחזיקי העניין בעולם הבריאות הגלובלי - בתי חולים, חברות מכשור רפואי, משקיעים ועוד. MedinIsrael נחשב לאחד מאירועי הדגל בישראל גם בשל רמת החדשנות הישראלית בתחום אבל גם משום האטרקטיביות שלו לגורמים מובילים מהעולם. השבוע הוא הזדמנות לבחון מקרוב הישגים בולטים ופריצות דרך אפשריות, וממשק קרוב עם טכנולוגיות הבריאות המתקדמות המגיעות מישראל. מכון היצוא ימשיך לבנות את התשתיות המקצועיות שמקדמות את התעשייה הישראלית בשווקים הבינלאומיים״.

 

אלונה טריואקס, מנהלת ענף טכנולוגיות בריאות במכון היצוא: ״ענף טכנולוגיות בריאות במכון היצוא פועל להרחבת סיפור ההצלחה הישראלי בתחום, באמצעות שיתוף פעולה עם ארגונים מקבילים ברחבי העולם ויצירת הזדמנויות עסקיות חדשות. מדובר באירוע דגל המושך אליו מאות משתתפים מכל העולם - מנהלי בתי חולים, קניינים, אנשי רכש וציוד ממוסדות רפואה, מנהלי חברות רפואיות גדולות ועוד. הרעיון הוא לשים את החברות הישראליות בחזית אל מול מקבלי ההחלטות, מעצבי דעת קהל וקובעי מדיניות בעולם הרפואי הגלובלי, במטרה לחשוף בפניהם חידושים העונים במדויק על הצרכים שלהם״.

 

 

 

ד״ר שי מוזס, מנהל תחום מדעי החיים במינהל סחר חוץ, משרד הכלכלה והתעשייה: ״מערך הנספחים הכלכליים של מינהל סחר חוץ פועל ברחבי העולם למשיכת גורמים עסקיים איכותיים לישראל, על מנת לפגוש את החברות הישראליות המשתתפות באירוע. למעלה מ-230 אנשי עסקים מתחומי מדעי החיים, מכ-20 מדינות שונות יקיימו פגישות עסקיות איכותיות אשר תואמו מראש על ידי הצוותים המקצועיים שלנו, ובסיוע מכון היצוא. בכך, המינהל מסייע ליצירת הזדמנויות עסקיות נוספות וחדשות עבור התעשייה הישראלית. בעולם יש צמא לחדשנות בתחומים הרפואיים, והנספחים הכלכליים מסייעים לחברות ישראליות לפרוץ לשווקים חדשים ולסייע בקשר עם לקוחות פוטנציאליים. אני מאחל הצלחה מרובה לחברות המשתתפות״.