מינויים חדשים באיגוד לשכות המסחר

במסגרת המינויים לבנת קיזנר מונתה לסמנכ״ל הכשרה מקצועית ושירותי מידע ואילו מיכל אורלי מונתה לסמנכ״ל דוברות, תקשורת והסברה. אוריאל לין: יעצים את המקצועיות של הלשכה ויחזק את עמדותיה


10:41 ,17.04.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

עו״ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, ועו״ד דן כרמלי המשנה למנהל הכללי, הודיעו על מינוי שתי סמנכ״ליות חדשות בלשכת המסחר: לבנת קיזנר מונתה לסמנכ"ל הכשרה מקצועית ושירותי מידע, ואילו מיכל אורלי מונתה לסמנכ״ל דוברות, תקשורת והסברה. 

 

במסגרת תפקידה, קיזנר תמשיך לכהן כמנהלת המכללה העסקית והאגף לשירותים לעסקים ותעסוק בפיתוחם וקידומם של קורסי הכשרה מקצועית והעשרה בתחומי הסחר הבינ"ל וניהול שרשרת האספקה. כמו כן, תעסוק בפיתוח וקידום  מאגרי מידע והזדמנויות עסקיות במסגרת המרכז למידע עסקי, ושירותי שחרור מהמכס במסגרת לשכות השירות לסחר חוץ.   

 

קיזנר (41) בעלת תואר שני בכלכלה עם התמחות במימון מאוניברסיטת בר-אילן, ותואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל אביב. 

 

מיכל אורלי כאמור מונתה לסמנכ״ל דוברות, תקשורת והסברה. במסגרת תפקידה, אורלי תהיה אחראית על ניהול האסטרטגיה התקשורתית של כלל הארגון, בכלל זה פעילות יחסי הציבור והסברת הפנים לרבות הובלת קמפיינים הסברתיים ותקשורתיים ופלטפורמות הדיגיטל, הן כלפי העסקים חברי לשכת המסחר והן כלפי כלל המגזר העסקי וגורמי חוץ. 

 

אורלי (43) בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל, וכן בעלת ניסיון מקצועי רב בעולם הדוברות והתקשורת; תמשיך לשמש בתפקיד דוברת איגוד לשכות המסחר. 

 

לין וכרמלי בירכו על המינויים וציינו כי הם נעשו מתוך חשיבות פעילותן של קיזנר ואורלי להעצמת פעילות הלשכה, וגם מתוך הכרה והערכה רבת השנים של עבודה מסורה ופיתוח מוצלח של האגפים באחריותן ושל האיגוד בכללותו. ״הוספת כוח לצוות הניהולי הבכיר של לשכת המסחר, המבוסס על מצוינות, יעצים את המקצועיות של הלשכה, יחזק את עמדותיה ואת תשתית השירות לחברי הארגון ולכלל המגזר העסקי בישראל״.