מינויים בהתאחדות התעשיינים

אורי יהודאי מונה לסגן נשיא ההתאחדות, מנכ"ל תנובה אריק שור מונה ליו"ר מועצת ההתאחדות וארבעה מינויים התווספו לנשיאות ההתאחדות


10:32 ,20.01.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיאות ומועצת התאחדות התעשיינים אישרה פה אחד את הצעתו של נשיא ההתאחדות הנכנס שרגא ברוש לשורת מינויים לנשיאות, למועצת ההתאחדות ולראשי וועדות בהתאחדות.

 

בתחילת המועצה הודיע ברוש כי נשיא פרוטרום אורי יהודאי מונה לסגן נשיא התאחדות התעשיינים. עם כניסתו לתפקיד מסר יהודאי: "אני שמח לקחת חלק ולהשתלב בהנהגה של התאחדות התעשיינים. עיקר המאמץ יהיה להוביל להאצת הצמיחה במשק, תוך חיזוק מעמד התעשייה".

 

כמו כן מונה יו"ר חדש למועצת התאחדות התעשיינים: מנכ"ל תנובה אריק שור, במקום נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס גדי לסין, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות והודיע כי נבצר ממנו להמשיך בתפקידו בשל עומס עבודה, אולם הוא ימשיך לכהן כיו"ר ועדת אסטרטגיה של התאחדות התעשיינים.

 

שור: כי "אני מודה לשרגא ברוש על האמון ולגדי לסין על תרומתו למועצת התעשיינים. אפעל למען חיזוק אחדות התעשיינים מבפנים, גדולים כקטנים, כדי שנעמוד מאוחדים אל מול האתגרים הרבים והמורכבים העומדים בפני התעשייה".

 

כמו כן מונו ארבעה חברים חדשים לנשיאות התאחדות התעשיינים: בעלי מפעל ביסקול, ליאור לוי, בעלי מנעמים תעשיות ליאורה בירנהק-מרקוס, מנכ"ל קבוצת אלון שרון אלון ומנכ"ל נמרוד תעשיות רמי טרבולסקי.