מיכאל נחמנוביץ מונה לתפקיד מנכ״ל Coface ישראל

למיכאל נחמנוביץ נסיון רב בתחום ביטוחי האשראי, ליווי עסקים ומימון. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ״ל ובעלים של חברת נובוקרדיט המתמחה בתחום הבנקאות להשקעות וליווי עסקים


10:14 ,29.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

מיכאל נחמנוביץ, 39, מונה לתפקיד המנהל הכללי של חברת ביטוח האשראי Coface ישראל. לנחמנוביץ תואר A.M. בכלכלה עם התמחות במימון ובנקאות מאוניברסיטת בר-אילן.

 

לנחמנוביץ נסיון רב בתחום ביטוחי האשראי, ליווי עסקים ומימון. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ״ל ובעלים של חברת נובוקרדיט המתמחה בתחום הבנקאות להשקעות וליווי עסקים. במסגרת זו נחמנוביץ הוביל גיוסי חוב בהיקף של למעלה מ-300 מיליון שקל עבור לקוחות קטנים ובינוניים, תוכניות ביטוח אשראי ותוכניות מימון בהיקף של למעלה מחצי מיליארד שקל. קודם לכן מילא שורה של תפקידים בכירים בחברת אמפא קפיטל, חברת המימון החוץ בנקאי של קבוצת אמפא. נחמנוביץ ניהל את חברת הבת אמפא קרדיט ובכלל זה ניהול ופיתוח מוצרים ושירותים חדשים, הובלת גיוסי הון וניהול מערך השיווק והמכירות. לפני כן ניהל את מחלקת מימון הסחר של אמפא קפיטל.

 

חברת Coface נחשבת למובילה עולמית בתחום ביטוח האשראי כבר למעלה מ-70 שנה. החברה מעניקה ללקוחותיה ברחבי העולם מגוון פתרונות ביטוח המגנים על התקבולים המגיעים להם מפני סיכוני פשיטת רגל או חדלות פירעון של לקוחותיהם, הן בשוק המקומי והן ליצואנים. החברה פועלת ישירות בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם ומבטחת עסקאות של כ-50,000 חברות בלמעלה מ-200 מדינות בעולם.

 

החברה החלה לפעול בארץ, בתחום ביטוח האשראי, בשנת 2015 והינה חברת ביטוח האשראי הבינלאומית היחידה הפועלת ישירות בישראל.