מטה כחול-לבן קורא לבעלי תו "מיוצר בישראל" להירשם ל- ShoppingIL

גם השנה מזמין מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה יצרניות ויצרנים בעלי "תו מיוצר בישראל" להירשם למתחם כחול-לבן ב-ShoppingIL של Google


14:42 ,31.08.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

לאור ההצלחה הרבה בשנים האחרונות, מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה ביחד עם Google ישראל, יקים גם השנה, מתחם מכירות ייעודי ליצרנים כחול-לבן על אתר ShoppingIL של Google.

 

אירוע הקניות המקוונות הגדול בישראל, ShoppingIL by Google, המציע 48 שעות של הטבות ומבצעים מיוחדים, יתקיים השנה ב-9-10 בנובמבר.

 

יצרניות ויצרנים ישראלים, בעלי "תו מיוצר בישראל", מוזמנים להירשם למתחם הייעודי, אשר יעלה לאוויר ב- 9-10 בנובמבר, ימי המכירות של ShoppingIL, ובכך יוכלו ליהנות מחשיפה משמעותית לקהלים גדולים ומגוונים שיזכו מצדם למבצעים והנחות ייעודיים לאירוע.

 

במשרד הכלכלה ציינו שעל פי המגמות בשנים האחרונות, ההימצאות בזירת המכירות ברשת הופכת לכלי חיוני ודבר שבשגרה עבור עסקים על מנת לבצע מכירות ולהגדיל הכנסותיהם ובפרט בתקופת משבר הקורונה, שממשיך להשפיע על התנהלות המגזר העסקי וההערכות הן שגם לאחר היציאה מהמשבר והחזרה לשגרה.

 

רונה קוטלר בן ארויה, מנהלת מטה כחול-לבן: "בשנה שעברה ראינו גידול מרשים מאד של למעלה מ- 50% במספר היצרנים שבחרו להשתתף במתחם כחול-לבן לעומת שנה קודמת, ואנחנו צופים שגם השנה, הן על רקע משבר הקורונה והן על רקע המגמה הגדלה והולכת של קניות ברשת, שמספר היצרנים שיירשמו למתחם כחול-לבן יגדל משמעותית. אנחנו שמחים מאד להמשיך ולהעניק אפשרות זו ליצרנים כחול-לבן בעלי "תו מיוצר בישראל".

 

יצרנים בעלי תו "מיוצר בישראל" מוזמנים להירשם להשתתפות ב-ShoppingIL ולמתחם כחול-לבן בקישור הבא: https://events.withgoogle.com/shoppingil-2021/