מזכירות ארגון מגדלי הפירות בחרה במנכ"ל חדש

המזכירות קיימה ישיבת אבל בעקבות מותו של מנכ"ל הארגון, גיורא סלע ז"ל, ובחרה ביוסי הלפרין למ"מ מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות עד לקיום בחירות במועצת הארגון לתפקיד המנכ"ל


00:00 ,15.08.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

המזכירות קיימה ישיבת אבל בעקבות מותו של מנכ"ל הארגון, גיורא סלע ז"ל, ובחרה ביוסי הלפרין למ"מ מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות עד לקיום בחירות במועצת הארגון לתפקיד המנכ"ל
 
מזכירות ארגון מגדלי הפירות בישראל קיימה ישיבת אבל בעקבות מותו של מנכ"ל הארגון, גיורא סלע ז"ל. לישיבה הוזמנו כרמלה סלע, אלמנתו של גיורא, בניו ונכדיו, וכן מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, יוסטה בלייר, ראשי ענף הפירות במועצת הצמחים, אורי דורמן וגדי הורביץ, ירון סולומון מהאיחוד החקלאי, התנועה אליה השתייך גיורא ואיציק כהן, יו"ר אגף המשק בתנועת המושבים.
 
המשתתפים נשאו דברים חמים לזכרו של גיורא וציינו את מסירותו הרבה למגדלי הפירות.
 
יוסטה בלייר ציין כי הוא הכיר את גיורא באופן אישי כ-15 שנים: "גיורא היה איש של עשייה יותר מאשר דיבורים. הוא אהב להיות בשטח הרבה יותר מבמשרדים. בשנים שבהן עמד בראש ארגון מגדלי הפירות הוא בילה ימים שלמים עם חקלאים בצפון ובדרום, פיתח קשרים אישיים עם רבים מהם, למד מקרוב את בעיותיהם ומצא דרכים לסייע להם. הוא היה אדם אופטימי ורגוע ולמרות המאבקים הרבים להם היינו שותפים אינני זוכר פעם אחת שיצא משלוותו. כולנו נתגעגע אליו".
 
בתום ישיבת האבל התכנסה המזכירות לדיון בהמשך פעילות הארגון. המזכירות החליטה לבחור ביוסי הלפרין לתפקיד מ"מ מנכ"ל הארגון לתקופת הביניים עד לקיום בחירות במועצת הארגון לתפקיד המנכ"ל.
 
הלפרין עבד שנים רבות במועצת הפירות, מכיר את הענף היטב ובעל ניסיון רב בתחום הכספים והניהול. לצדו תפעל ועדה מצומצמת של שלושה חברים מתוך המזכירות: ירון בלחסן, יוסי הרשקוביץ ובני ישרים.
 
כמו כן בחרה המזכירות ועדת בחירות על מנת להוביל את תהליך בחירת המנכ"ל החדש במועצת ארגון מגדלי הפירות. המזכירות החליטה לפעול לקיום הבחירות בהקדם האפשרי וזאת על פי תקנון הארגון.