מוטורולה חושפת את הדור הבא של קוראי ה-RFID התעשייתיים

ה- FX9500 קורא משטחים, ארגזים ופריטים אחרים ברציפי העמסה ובמחסנים בסביבה תעשייתית ומאפשר דיוק רב יותר בקריאת פריטים בעייתיים וטווח סריקה רחב ליישומים בסביבות איחסון עמוסות בפריטים דחוסים


00:00 ,08.09.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

מוטורולה סולושנס משיקה קורא RFID חדש ליישומים תעשייתיים. הקורא מדגם FX9500 משמש לקריאת נתונים ממשטחים, ארגזים ופריטים אחרים התומכים בתיוג אלחוטי מבוסס RFID, על גבי מסועים, רציפים וסביבות תעשייתיות אחרות.

עם התפתחותה ושיפורה של טכנולוגיית RFID, התרחבו הפתרונות העסקיים המבוססים על טכנולוגיה זו למגוון רחב יותר של יישומים. כיום, פתרונות RFID מסוגלים להתמודד עם מגוון בעיות שאתגרו עד לא מזמן קריאת תגי RFID. פריטים המכילים נוזלים או תכולה גבוהה של מתכות ומצבים בהם פריטים ארוזים בצפיפות על משטחים ניתנים כיום לקריאה באמצעות טכנולוגית RFID מתקדמת. במוטורולה סולושנס מאמינים כי ה-FX9500 מתגבר על אתגרים אלו ובכך מגדיל את ערכם העסקי של פתרונות RFID ליישומים תעשייתיים.

בהודעה שפירסמה מוטורולה סולושנס בנושא צויין כי קורא ה-RFID המוקשח מספק ביצועים גבוהים עבור צרכים תעשייתיים בתחומי ייצור, הפצה ואיחסון כמו גם בסביבה קמעונאית המקבלת את הסחורה. רגישותו המוגברת של ה-FX9500 מאפשרת דיוק רב יותר בקריאת פריטים בעייתיים וכן טווח סריקה רחב ליישומים בסביבות איחסון עמוסות בפריטים דחוסים.

עוד נמסר כי קורא ה- FX9500 זמין בתצורות של ארבע או שמונה יציאות המאפשרות כיסוי של יותר שערים או דלתות רציף באמצעות פחות מכשירים, בכך נחסכות עלויות פריסה דבר המביא לעלות נמוכה יותר עבור כל נקודת קריאה. לביצועים גבוהים במיוחד, ה- FX9500 הינו ביסטאטי ומחזיק באנטנות שידור וקליטה נפרדות.

מייק פולדינו, מנכ"ל תחום RFID, מוטורולה סולושנס, אמר: "עסקים בוחנים פתרונות של קוראי RFID וקוראי RFID תעשייתיים לצורך השגת קרוב למאה אחוזי דיוק בהזמנה, קבלה ושילוח. מוטורולה סולושנס מובילה את שוק ה-UHF RFID, וה-FX9500 שלה יאפשר לארגונים למנף את יכולת המעקב המוגברת והיעילות התפעולית של טכנולוגיות RFID לאורך שרשרת האספקה שלהם".

מייקל ליארד, מנהל מחקר RFID וברקוד בחברת המחקר ABI התייחס לנושא. "הגידול באימוץ של UHF RFID פאסיבי הוביל לדרישות ביצועים נוספות – הצורך בקריאת יותר תגים, ביותר יישומים וביעילות מוגברת. בעזרת ה- FX9500, מוטורולה סולושנס מתמודדת עם דרישות הביצוע הגבוהות, ומספקת למשתמשי RFID בתאגידי תעשייה קורא UHF פאסיבי בעל 4 או 8 יציאות, החוסך בעלויות ומותאם לצרכיהם".

נציין כי מוטורולה סולושנס היא ספקית מובילה של פתרונות ושירותי תקשורת ליישומים עסקיים וקריטיים, המשמשים לקוחות ארגוניים וממשלות. מוטורולה סולושנס נסחרת בבורסת ניו יורק תחת התג MSI.