מאיר שימקו מונה למנהל מרחב דרום של התאחדות התעשיינים

שימקו הוא איש שיווק בינלאומי, שהתמחה בשנים האחרונות בתחום טכנולוגיות המים ויהיה אחראי על הפיתוח הכלכלי והתעשייתי של מפעלי האזור


00:00 ,29.12.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

איש השיווק הבינלאומי והכלכלן מאיר שימקו מונה למנהל מרחב דרום של התאחדות התעשיינים.

בתפקידו החדש יהיה שימקו אחראי על הפיתוח הכלכלי והתעשייתי של מפעלי הדרום ועל מתן סיוע ותמיכה שוטפת לתעשייה.

שימקו מחליף בתפקיד את ארנון קשנסקי, שעזב לאחר כהונה ארוכת שנים כמנהל המרחב.

שימקו הוא תושב הדרום ובעל ניסיון עבודה של כ-25 שנים בתעשייה הישראלית. את דרכו הוא החל ככלכלן בחברת רותם דשנים (כיום רותם אמפרט נגב מקבוצת כי"ל) ובהמשך מונה למנהל אגף הכלכלה באגף השיווק של החברה. משם הוא התקדם עד לתפקיד עוזר של עקיבא מוזס (מנכ"ל ויו"ר רותם אמפרט נגב וחברות רבות נוספות שהיו אז תחת רותם) ומשם למנהל שיווק בינלאומי בחטיבה החדשה ברותם של הדשנים המיוחדים המסיסים במים.

לאחר מכן כיהן שימקו כסמנכ"ל פיתוח עסקים ושיווק בחברת אגרו גרין (מקבוצת מנרב), ומשם עבר לתפקיד עוזר לסמנכ"ל פיתוח עסקים בינלאומי בחברת מכתשים אגן.

בשנים האחרונות שימקו התמחה בתחום טכנולוגיות המים וכיהן כמנהל אסיה פסיפיק בחברת תה"ל (מקבוצת קרדן) שעוסקת בפיתוח, תכנון והקמה של פרויקטים של מים, לרבות פרויקטים לטיפול בשפכים.

שימקו (50) הנו בעל תואר ראשון בכלכלה חקלאית ומינהל של הפקולטה לחקלאות ברחובות של אוניברסיטת ירושלים, כשאת לימודיו הוא סיים בהצטיינות.

שימקו: "אני שמח שנפלה בחלקי הזכות לפעול במסגרת בה אני מאמין ביכולתי לתרום. סניף מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים נועד למלא תפקיד פעיל בפיתוח הכלכלי והתעשייתי של מרחב הדרום ואדאג לכך שהוא ימשיך להוות בית חם לתעשיינים לכל עניין וצורך. הסניף מבקש לתמוך ולסייע לתעשיינים ברמת המיקרו והמאקרו, בטווח הקצר והארוך, בהתאם לצרכים המשתנים של כל תעשיין ותעשיין".