מאות משתתפים בכנס העסקים שייערך באילת

בכנס אשר יתקיים בסופ"ש הקרוב ידונו בשינויים הכלכליים והמדיניים המשפיעים על עולם העסקים


00:00 ,21.04.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

בכנס אשר יתקיים בסופ"ש הקרוב ידונו בשינויים הכלכליים והמדיניים המשפיעים על עולם העסקים
 
את העסקים הטובים ביותר בין הצפון לתל אביב עושים דווקא באילת. למסקנה זו הגיעו מאות אנשי עסקים מלשכות המסחר של חיפה ותל אביב שישתתפו בכנס העסקים המשותף שייערך באילת בסוף שבוע זה. הביקוש לכנס היה רב וההרשמה לו נסגרה שבועיים לפני המתוכנן. את כנס העסקים יזמה לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, והוא כנס שהפך כבר למסורת.
 
"כנס העסקים הזה מתקיים זו השנה הרביעית, ומניסיוננו – על שפת הבריכה או במהלך טיול נרקמים קשרים הדוקים, הן חברתיים והן עסקיים" אומר גד שפר, נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון. "אחרי הכנסים הקודמים קיבלנו הרבה מאד דיווחים על חשיפה עסקית ועל עסקים משותפים".
 
בכנס ידונו בשינויים הכלכליים והמדיניים המשפיעים על עולם העסקים. ד"ר רחל שיינין, מנכ"ל "מודלים שוקי הון" תרצה על שוק ההון בעקבות המשברים בארץ ובעולם, אלוף (מיל.) גיורא איילנד יסקור את השינויים הצפויים במציאות האסטרטגית לאחר חילופי הממשל בארה"ב, וד"ר גיא בכור, מהמרכז הבינתחומי בהרצליה ירצה על ישראל והעולם הערבי היום.
 
בין המשתתפים שהבטיחו את השתתפותם יונה יהב, ראש עיריית חיפה, אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר ונשיא לשכת המסחר תל-אביב, עודד פלר, בעלי כימוביל בע"מ, אבי בזורה, מנכ"ל בנק ירושלים ועוד רבים אחרים.