לשכת המסחר חיפה קיימה יום עיון סייבר

יום העיון, שמשך אליו עשרות משתתפים, העניק למשתתפים ידע בסיסי בנושא מתקפות סייבר ואפשרויות ההגנה מפניהן. יעקב ירוסלב, מייסד ומנכ״ל חברת Sasa Software, היה המרצה המרכזי


13:42 ,30.11.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

החטיבה הטכנולוגית של לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון קיימה היום יום עיון חשוב ומרתק בנושא סייבר, שהעניק למשתתפים ידע בסיסי בנושא מתקפות סייבר ואפשרויות ההגנה מפניהן. ביום העיון שהתקיים בלשכה השתתפו עשרות משתתפים.

 

את יום העיון פתח מנכ״ל הלשכה, רו״ח שמוליק וטנשטיין, לאחר מכן יועצת החדשנות והטכנולוגיה של הלשכה, קרן מיכאלי, הציגה את החטיבה הטכנולוגית  והציגה את המרצה ביום העיון: יעקב ירוסלב, מייסד ומנכ״ל חברת Sasa Software, החברה בחטיבה.

 

בין הנושאים  שנסקרו ביום העיון: מתקפות סייבר חכמות, שהולכות ומתעצמות כמו גם שיתוף הפעולה בין הקבוצות העוינות שתוקפות, החולשות הקיימות היום בארגונים,  ערוצי התקיפה העיקריים בהם משתמשים היום ההאקרים כדי לחדור לארגונים, הדגמה באמצעות סרטונים מרתקים של מצבים מסוכנים של פריצה לארגונים כגון חברות תעשיה ובתי חולים וכיצד ניתן למנוע אותם מבעוד מועד, היבטי ניהול מומלצים בנושא הגנת סייבר, אסטרטגיית פעולה ארגונית המבטיחה הגנה אפקטיבית על רציפות הפעילות והגנה על הנכסים הקריטיים בחברה.