לשכת המסחר חיפה קיימה יום עיון בנושא בינה מלאכותית

עשרות משתתפים הגיעו ליום העיון בו שימש ליהוא ברמן, מייסד ומנכ״ל משותף של חברתTensor Technologies כמרצה המרכזי


10:59 ,29.01.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

החטיבה הטכנולוגית של לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון קיימה ביום חמישי האחרון יום עיון חשוב ומרתק בנושא בינה מלאכותית, שהעניק למשתתפים ידע חשוב וכלים נדרשים להתמודדות וניהול פרויקט AI בצורה מושכלת ונכונה יותר. ביום העיון שהתקיים בלשכה השתתפו עשרות משתתפים. ליהוא ברמן, מייסד ומנכ״ל משותף של חברתTensor Technologies  היה המרצה המרכזי.

 

את יום העיון פתחה יועצת החדשנות והטכנולוגיה ומובילת פעילות החטיבה הטכנולוגית, קרן מיכאלי, אשר בירכה את המשתתפים, הציגה את החטיבה הטכנולוגית והדגישה את החשיבות ברכישת הידע הנדרש בתחום זה המשפיע ומעצב מחדש את חיינו ועתידנו.

 

בין הנושאים שנסקרו ביום העיון: סקירה נרחבת של כל השלבים הנדרשים בפרויקט AI, מה הן הבעיות הקיימות בפרויקטים מסוג זה, כולל דוגמאות ופתרונות אפשריים, חשיבות מבנה הצוות הנכון, מה הם המודלים הקיימים והתאמת המודל הנכון ליישום, דוגמאות לפרויקטים המשלבים בינה מלאכותית, מושגי ייסוד שחשוב לדעת ולהכיר, מה הם התנאים להתכנות פיתוח הפרויקט, חשיבות הדאטא הקיים, תהליך הלמידה על הדאטא הקיים וגם על חשיבות המטא דאטא, הדרך לבניית מטריקה נכונה ומאוזנת, החשיבות בהגדרות דיוק, המלצות למודלים וולידציות, ניהול טסטים וגרסאות ועוד.