לין קורא להקמת ממשלת אחדות לאומית

נשיא איגוד לשכות המסחר טוען כי "רק ממשלת אחדות לאומית תוכל להתמודד בהצלחה עם השינויים המבניים הנחוצים להבראת הכלכלה הישראלית"


00:00 ,16.02.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא איגוד לשכות המסחר טוען כי "רק ממשלת אחדות לאומית תוכל להתמודד בהצלחה עם השינויים המבניים הנחוצים להבראת הכלכלה הישראלית"
 
נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין, קורא הבוקר לראשי המפלגות המובילות, ליכוד, קדימה, ישראל ביתנו והעבודה, להתעלות מעל שיקולים מפלגתיים ולפעול מיידית להקמת ממשלת אחדות לאומית.
 
לדבריו, "חוסנה הכלכלי של ישראל הוא אחד מעוצמותיה האסטרטגיות החשובות ביותר. רק ישראל חזקה כלכלית שתמשיך את קצב הצמיחה תוכל להתמודד במשולב עם האתגרים הביטחוניים והחברתיים שפניהם היא ניצבת. כפי שהוכח בעבר, ממשלות של אחדות לאומית מסוגלות להעביר תוכנית כלכלית המחייבת שיתוף פעולה של כל מגזרי המשק."
 
לין הוסיף כי "מה שנדרש היום מהממשלה החדשה אינו רק להזרים משאבים או ליזום הקלות במס. פעולות רבות מסוג זה כבר נעשו על ידי הממשלה הנוכחית. החשיבות העיקרית שבהקמת ממשלת אחדות לאומית היא בביצוע השינויים המבניים הנחוצים בכלכלה הישראלית, אשר יבטיחו הבראה לתקופה ארוכה. כך בין היתר, צמצום גודלו של המגזר הציבורי, הרחבת תוכנית ויסקונסין, בלימת השליטה של המונופולים בשירותים החיוניים על הכלכלה, חיסול חגיגות השכר במגזר הציבורי, שינוי מבנה התקציב, כך שיותר משאבים יתועלו לחיזוק הפריפריה, השקעה בחינוך והאצת ההשקעות בתשתיות תעבורתיות".