ליאור לוי מונה ליו"ר האגף לתעשייה קטנה ובינונית בהתאחדות התעשיינים

לוי, מנכ"ל קבוצת ביסקול, שבבעלותה שני מפעלים, החליף בתפקיד את גלעד זילברברג, שפרש אחרי שלוש שנים


00:00 ,26.05.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל קבוצת ביסקול ליאור לוי מונה ליו"ר האגף לתעשייה קטנה ובינונית בהתאחדות התעשיינים. המינוי אושר על ידי נשיאות התאחדות התעשיינים.

לוי מחליף בתפקיד את התעשיין גלעד זילברברג, בעלי מפעל מאיר בייגל, שכיהן כיו"ר במשך כשלוש שנים.

בנוסף לתפקידו החדש, לוי - הפעיל בהתאחדות מזה שנים רבות והוא נכדו של מייסד המפעל, הסב צדוק לוי, שהקים את המפעלים לפני קום המדינה - הינו חבר הנהלת איגוד המזון, הנהלת איגוד מוצרי צריכה וחבר במועצת המנהלים של מכון הייצוא.

לוי (48) הינו מנכ"ל קבוצת ביסקול מזה 15 שנה. בבעלות הקבוצה שני מפעלים השוכנים בראש העין - מפעל סוכרזית, המייצר ומשווק ממתיקים שולחניים; ומפעל ביסקול תמרוקים, המייצר ומשווק תמרוקים. כל מפעל מעסיק כ-40 עובדים. הקבוצה מייצאת 35% ממוצריה ופעילה בכ-12 מדינות.

לוי: "אני שמח על ההזדמנות לשרת את קהילת המפעלים הקטנים והבינוניים, המונה כ-900 מפעלים החברים בהתאחדות. התעשייה הקטנה והבינונית היא מנוע הצמיחה העיקרי של המשק כולו. ככזו, יש לפעול לקידומה בנחישות רבה. ניצבים בפנינו אתגרים רבים ולא קלים, אך הנני סמוך ובטוח כי נעמוד בהם ונוביל לצמיחתה של התעשייה הקטנה והבינונית ולהקמתם של מפעלים חדשים".

זילברברג הינו אחד מהתעשיינים הבולטים ביותר בהתאחדות התעשיינים. בעבר הוא ניהל את המגעים מול הרשות להגבליםעסקיים מטעם הספקים הקטנים והבינוניים בנוגע ליצירת הצו המוסכם.