כרמל אולפינים עם הפנים לקהילה

תלמידי מגמת העיצוב מ "אורט גרינברג" בקרית טבעון התחרו על עיצוב מיכלי מים חדשים כחלק מפרויקט מעורבות בקהילה שיזם המפעל


00:00 ,23.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

תלמידי מגמת העיצוב מ "אורט גרינברג" בקרית טבעון התחרו על עיצוב מיכלי מים חדשים כחלק מפרויקט מעורבות בקהילה שיזם המפעל
 
"אנו רוצים לפעול בסביבה נקייה ולכן אנו משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר למניעת זיהום אוויר. אנו שמחים לשיתוף הפעולה אתכם, התורם לאיכות החיים והסביבה" אמר צ'רלי שפר, מנכ"ל מפעל "כרמל אולפינים" בטקס הכרזת הזוכים בתחרות עיצוב מיכלי מים חדשים למפעל, שבה השתתפו תלמידי מגמת העיצוב בביה"ס "אורט גרינברג" בקרית טבעון.
 
35 תלמידי כיתה י"א בהדרכת המורה יורם צונג ובעידודה של המנהלת תמי שנאן, השתתפו בפרויקט עיצוב המיכלים. העבודות שהכינו הוצגו במפעל וכ-450 העובדים בחרו מתוכם את העבודות המצטיינות.
 
מקום הראשון, נבחר העיצוב של ניצן כרמלי, במקום השני בהפרש נקודות קטן, נבחר המיכל שעיצבה רעות הולדנברגר ובמקום השלישי העבודה של אור יפעת. הזוכים קיבלו תלושי שי לרכישת ספרים והעבודה הזוכה תעטר את המיכלים החדשים שנבנו במפעל.
 
מנהלת ביה"ס והמורה ציינו כי היה זה הפרויקט הגדול והמעשי ביותר שביצעו התלמידים וברכו על היוזמה של המפעל והקשר ההדוק שנוצר בין "כרמל אולפינים" לבית הספר בקרית טבעון. "זו תרומתנו לאיכות החיים והסביבה" אמרו התלמידים וצוות המורים.
 
תחרות העיצוב היא חלק מפרויקט המעורבות בקהילה, שיזם מפעל "כרמל אולפינים" יחד עם התאחדות התעשיינים בישראל וביה"ס "אורט גרינברג". במסגרת זו, משתתפים התלמידים בקורסי יזמות תעשייתית, לומדים במסגרת הוראת הכימיה על היישומים המעשיים בתעשייה בעזרת מהנדסי המפעל ומבצעים בדיקות במעבדה המשוכללת של כרמל אולפינים.
 
"אנו רואים חשיבות רבה בקירוב התלמידים לתעשייה שלנו בעיקר על רקע המצב בבתי הספר, כאשר מעטים מבני הנוער נוטים ללימודים ריאליים בכלל ולמקצועות הכימיה בפרט" אמר שלמה כרמי, מהנדס תהליך בכיר בכרמל אולפינים, המלווה את הפרויקט.
 
מפעל כרמל אולפינים, המייצר חומרי גלם לתעשיית הפלסטיקה בישראל ובחו"ל, ממוקם במפרץ חיפה, סמוך לבתי הזיקוק.